Ings:«Γιατί θέλω να πω ευχαριστώ»

Ο Danny Ings μίλησε για την ευγνωμοσύνη του προς τους οπαδούς της Liverpool, τους συμπαίκτες του, τον Jürgen Klopp, και το ιατρικό επιτελείο στο Melwood, και τους ευχαρίστησε για τη συλλογική υποστήριξή τους κατά τη διάρκεια αποκατάστασής του από τον τραυματισμό.















Ο νεαρός επιθετικός επέστρεψε στην αγωνιστική δράση, στο 64ο λεπτό ως αλλαγή, στην ισοπαλία των REDS με 1-1 με τη West Brom στο Howthorns, κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση από τις 4 Οκτωβρίου.

Έχοντας απολαύσει ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα στην καριέρα του με τη Liverpool, ο Ings ήταν άτυχος καθώς έπαθε ολική ρήξη χιαστών, στην πρώτη εβδομάδα του Klopp ως προπονητή της Liverpool.

Ο 23χρονος αναμενόταν να χάσει όλη τη σεζόν, ωστόσο 7 μήνες μετά από αδιάκοπη αποθεραπεία στο Melwood υπό τις οδηγίες του ιατρικού επιτελείου, μπόρεσε να επιστρέψει στο Howthorns, με τον κόσμο να τραγουδάει ρυθμικά το όνομά του από τις κερκίδες.

Ήταν μία απίστευτη στιγμή για τον Ings - και μετά, ήταν πρόθυμος να εκφράσει την εκτίμησή του σε όλους εκείνους που τον βοήθησαν να επιστρέψει στο γήπεδο.

  ''Είναι δύσκολο να περιγράψω με λέξεις πόσο σήμαινε αυτό το απόγευμα για μένα, αλλά είναι σημαντικό να πω ευχαριστώ σε όσους το έκαναν τόσο ξεχωριστό και το έκαναν πραγματικότητα.''

  ''Οι οπαδοί ήταν εξωπραγματικοί, απολύτως έξω από αυτόν τον κόσμο. Δεν περίμενα να τραγουδούν το όνομά μου, επειδή ήμουν έξω για τόσο πολύ, αλλά έκανε τις τρίχες στο πίσω μέρος του λαιμού μου να σηκωθούν και με έκανε να συνειδητοποιήσω ακριβώς γιατί αυτό το μέρος είναι αυτό που είναι.''

  ''Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου για όλα όσα έχουν κάνει για μένα, ενώ εγώ πάλευα για να επιστρέψω σε καλή κατάσταση. Η ατμόσφαιρα στο Melwood είναι φανταστική και έχουμε αποδυτήρια με παίκτες που σε στηρίζουν και σου δίνουν κίνητρο. Χωρίς αυτούς, η αποκατάστασή μου θα ήταν πολύ πιο δύσκολη. Ο Joe Gomez κυρίως ήταν μαζί μου σε όλο αυτό και για ένα νεαρό παλικάρι, αυτός ήταν φανταστικός.''

  ''Φυσικά, όχι μόνο για τη θέση μου σήμερα(σ.σ. χθες), αλλά και για το πως είναι από τότε που ήρθε, το προπονητικό team είναι άλλη κλάση. Ήταν υποστηρικτικοί σε όλη τη διαδρομή και δεν μπορώ να περιμένω για να ξεπληρώσω την εμπιστοσύνη που έχουν δείξει σε μένα, ακόμη και όταν δεν ήμουν διαθέσιμος για να βοηθήσω στον αγωνιστικό χώρο.''



















  ''Τέλος θέλω να ευχαριστήσω δύο τεράστιας σημασίας group από ανθρώπους: το ιατρικό επιτελείο της Liverpool και την οικογένεια και τους φίλους μου.''

  ''Το ιατρικό επιτελείο στη Liverpool είναι παγκόσμιας κλάσης και με έφερε πίσω γρήγορα και σε μία από τις καλύτερες συνθήκες που έχω πάει ποτέ στην καριέρα μου. Θέλω να δώσω μια ειδική μνεία στον Matt Konopinski, ο οποίος ήταν μαζί μου σχεδόν κάθε μέρα από τότε που συνέβη η ζημία. Χρωστάω σε αυτόν τον άνθρωπο πολλά και θα είμαι πάντα ευγνώμων για ότι έχει κάνει.''

  ''Από την άποψη της οικογένειας και των στενών φίλων μου, το να είσαι τραυματίας μπορεί να είναι μια πολύ μοναχική εμπειρία. Έχω περάσει από αυτό και πριν, αλλά για διάφορους λόγους, αυτό ήταν δύσκολο να το αποδεχτώ. Δεν πρόκειται να φέρω σε δύσκολη θέση ανθρώπους κατονομάζοντας τους έναν προς έναν, αλλά ξέρουν ποιοι είναι και ξέρουν πόσο σημαντικοί είναι για μένα.''

  ''Η επιστροφή μου στον αγωνιστικό χώρο με τη West Brom ήταν φανταστική, αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή. Ξέρω ότι πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω όλο και πιο σκληρά κάθε μέρα για να παραμείνω στα πλάνα σε αυτό το μεγάλο σύλλογο. Είναι κάτι για το οποίο πραγματικά ανυπομονώ.''


Πηγή:Liverpoolfc.com
Επιμέλεια:Χρήστος Τσακαλέρης






































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.