Mane:«Το σωστό club, την κατάλληλη στιγμή»

Ο Sadio Mane υπέγραψε το απόγευμα της Τρίτης, πολυετές συμβόλαιο με τους Reds, ερχόμενος(ακόμη ένας) από τη Southampton - και αργότερα, κάθισε με τους δημοσιογράφους της Liverpool για να συζητήσουν για τις φιλοδοξίες και τους στόχους του Σενεγαλέζου από εδώ και πέρα.















Ο πρώην winger της Southampton αφού ολοκλήρωσε τα διαδικαστικά, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για τη μεταγραφή του στη Liverpool, και το γεγονός ότι θα εκπροσωπεί τον σύλλογο και τον Jurgen Klopp.

Ο Mane αποκάλυψε επίσης, μία από τις πιο πρώιμες αναμνήσεις του για τη Liverpool και εξήγησε τι θα σημαίνει για τον ίδιο να αγωνιστεί μπροστά στους οπαδούς της ομάδας.

Διαβάστε παρακάτω τη συνέντευξη του νέου αποκτήματος των Reds...

LFC: Sadio, καλωσόρισες στη Liverpool. Πως νιώθεις που είσαι πλέον παίκτης της Liverpool?

Σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα και είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα για ένα από τα μεγαλύτερα club στην Ευρώπη. Είναι ένας σύλλογος που έχει κερδίσει πολλά τρόπαια και έχει μια μεγάλη ιστορία. Τώρα ανυπομονώ για να γνωρίσω όλο το προσωπικό και τους συμπαίκτες μου αλλά και να αρχίσει η σεζόν.

LFC: Πόσο κομβικό ήταν το timing για αυτήν τη μεταγραφή, επειδή έρχεται κιόλας σε περίοδο όπου θα ξεκινήσεις κανονικά ολόκληρη την προετοιμασία με τους περισσότερους από τους συμπαίκτες σου? Είναι σημαντικό για σένα να ξεκινήσεις νωρίς αυτό το καλοκαίρι?

Ναι. Είμαι χαρούμενος, επειδή δεν είναι εύκολο, αν ξεκινήσεις την προετοιμασία πιο μετά από τους υπόλοιπους συμπαίκτες σου. Αλλά επειδή έχω υπογράψει σήμερα, θα ξεκινήσω με την ομάδα και αυτό με κάνει πιο ευτυχισμένο. Δεν μπορώ να περιμένω για να συνεργαστώ με τους συμπαίκτες μου.

LFC: Ο Jürgen Klopp είδε το τι είσαι ικανός να κάνεις από πολύ κοντά τον Μάρτιο, όταν η Southampton έπαιξε με την Liverpool. Ποιες είναι οι αναμνήσεις σου από εκείνη την ημέρα και τα δύο γκολ που πέτυχες?

Θυμάμαι ότι κερδίσαμε τη Liverpool 3-2 και ήμουν στην ευχάριστη θέση να σκοράρω δύο γκολ για την ομάδα μου. Αλλά τώρα που είναι πίσω μου αυτό, ανυπομονώ για νέα μου πρόκληση και να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη σεζόν.















LFC: Πιστεύεις ότι εκείνη η εμφάνιση και εκείνα τα δύο γκολ ήταν το κλειδί για σένα ώστε να σε θέλει στη Liverpool ο Jürgen Klopp?

Δεν ξέρω, πραγματικά. Ήξερα ότι η Liverpool ενδιαφέρεται για μένα, είχα κάποιες [άλλες] ευκαιρίες, αλλά νομίζω ότι για μένα αυτό είναι το σωστό club, ο κατάλληλος προπονητής και η κατάλληλη στιγμή να αλλάξω ομάδα. Είμαι πολύ ευτυχής να αποτελώ ένα μέρος της Liverpool Football Club.

LFC: Μας είπε ότι είναι το κατάλληλο club και ο κατάλληλος προπονητής, τι συζητήσεις είχες με τον Jürgen Klopp μέχρι τώρα?Τι σου είπε?

Μίλησα μαζί του και έπαιξε μεγάλο ρόλο στο να έρθω στη Liverpool. Θέλω να τον ευχαριστήσω για όλη την εμπιστοσύνη που έδειξε [σε μένα] και ανυπομονώ να δουλέψω πιο σκληρά, για να δώσω το καλύτερό μου για τον σύλλογο.















LFC: Τι είπε ότι περιμένει από σένα ως παίκτη της Liverpool?

Είπε ότι ήθελε να έρθω να παίξω για τη Liverpool. Δε χρειάστηκε καν να ρωτήσω τον εαυτό μου, είπα αμέσως "ναι, εγώ ενδιαφέρομαι'', επειδή ξέρω τη Liverpool. Είμαι πεπεισμένος ότι η Liverpool είναι το σωστό club για μένα με τον σωστό προπονητή.

LFC: Τελείωσες την περασμένη σεζόν, ως ο πρώτος σκόρερ της Southampton, με 15 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις. Είσαι αισιόδοξος ότι θα μπορέσεις να σκοράρεις συχνά και εδώ στη Liverpool?

Ναι απολύτως. Είμαι ευτυχής γιατί ως επιθετικογενής παίκτης - και όχι μόνο για μένα, αλλά για όλους τους επιθετικογενείς παίκτες - είναι πολύ σημαντικό για σένα να σκοράρεις για την ομάδα σου. Τώρα ανυπομονώ να συνεργαστώ με τους νέους συμπαίκτες μου, να παίζω με την ομάδα μου και να προσπαθούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο για να πάμε την ομάδα προς τα πάνω.

LFC: Γκολ ή ασίστ, τι από τα δύο προτιμάς?

Νομίζω ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι να κερδίζει η ομάδα...

LFC: Ανέφερες ότι η Liverpool είναι ένα πολύ διάσημο club, και σήμερα είχες την ευκαιρία να ρίξεις μια ματιά στο προπονητικό κέντρο. Παρακολουθούσες αρκετά την Premier League όταν ήσουν μικρός, τι γνωρίζεις για τη Liverpool?

Η Liverpool είναι ένας από τους μεγαλύτερους συλλόγους στον κόσμο. Όταν ήμουν νεότερος, είδα τη Liverpool εναντίον της Milan [στον τελικό του Champions League το 2005]. Ήταν εκπληκτικό και ήμουν πολύ, πολύ, πολύ χαρούμενος για την Liverpool. Αυτή η ομάδα έχει πολύ καλούς παίκτες και μεγάλους θρύλους όπως ο Gerrard, ο Carragher και πολλοί άλλοι παίκτες. Το όνειρο έγινε πραγματικότητα και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι ένα μέρος της Liverpool Football Club.















LFC: Πως ήταν η ζωή, μεγαλώνοντας στη Σενεγάλη, έχοντας όνειρα να παίξεις σε μία μεγάλη ομάδα μία μέρα?

Ήταν το όνειρό μου να παίξω για ένα μεγάλο σύλλογο. Σήμερα είμαι στη Liverpool και είμαι πολύ ευτυχής να είμαι ένα μέρος της. Τώρα ανυπομονώ να εργαστώ σκληρά και να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για τον σύλλογο.

LFC: Πέτυχες ένα πολύ διάσημο ρεκόρ στα hat-trick (αυτό απέναντι στην Aston Villa τον Μάιο του 2015). Είπες ότι εκείνη ήταν η καλύτερη μέρα της καριέρας σου - πως συγκρίνεται εκείνο με τη σημερινή ημέρα?

Μπορώ να πω ότι ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου, ειδικά επειδή η ομάδα κέρδισε και αυτό ήταν σημαντικό για εμάς να κερδίσουμε το παιχνίδι, καθώς είμαι ένας επιθετικογενής παίκτης και το να σκοράρω γκολ είναι σημαντικό, έτσι ήμουν πολύ χαρούμενος. Αλλά σήμερα είναι τώρα η καλύτερη μέρα της ζωής μου!

LFC: Αυτό είναι ένα πολύ γνωστό μονοπάτι - θα είσαι ο 5ος παίκτης που θα έρθει στη Liverpool από τη Southampton τα τελευταία χρόνια. Ο Nathaniel Clyne είναι ένας παίκτης που ξέρεις πολύ καλά - είχες την ευκαιρία να μιλήσεις μαζί του για την μετακίνησή σου στη Liverpool?

Όχι, δεν είχα ακόμα την ευκαιρία. Τον γνωρίζω πολύ καλά, αυτός είναι ένας συμπαθητικός τύπος - ένας εξαιρετικός τύπος - και είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να συνεργαστώ μαζί του στη Liverpool και πάλι και ελπίζω ότι θα πάμε για να απολαύσουμε τη σεζόν με όλα τα άλλα παιδιά. Αλλά θέλω να ευχαριστήσω όλους στη Southampton Football Club και όλους τους ανθρώπους εκεί επειδή ήταν καταπληκτικοί, ιδιαίτερα τους οπαδούς. Αν είμαι εδώ σήμερα, μπορώ να πω ότι είναι λόγω της Southampton. Έμαθα πολλά και δούλεψα με καλούς ανθρώπους. Σήμερα είμαι χαρούμενος και ανυπομονώ να παίξω για τη Liverpool.















LFC: Θα είναι ένα ανανεωμένο Anfield τη νέα χρονιά με το καινούριο Main Stand, και προφανώς το κοινό του Anfield είναι πολύ διάσημο. Πόσο πολύ ανυπομονείς να παίξεις στο Anfield τη χρονιά που έρχεται?

Ναι, είμαι πολύ ενθουσιασμένος για να παίξω στο Anfield μπροστά από αυτούς τους καταπληκτικούς οπαδούς. Προσβλέπω σε μια μεγάλη σεζόν για την ομάδα.

LFC: Τέλος, ένα μήνυμα προς τους οπαδούς της Liverpool : τι μπορείς να τους υποσχεθείς, τι ανυπομονείς να τους προσφέρεις ως ποδοσφαιριστής της Liverpool?

Απλά ότι θέλω να πω στους φιλάθλους μας να είναι αισιόδοξοι. Νομίζω ότι αυτή η σεζόν θα είναι ξεχωριστή. Είμαι ενθουσιασμένος που θα γνωρίσω όλα τα παιδιά και πιστεύω θα απολαύσουμε αυτήν τη σεζόν. Ανυπομονώ να παίξω με τους πολύ καλούς παίκτες όπως οι Sturridge, Coutinho, Lallana και James [Milner], και άλλοι.


Πηγή: Liverpoolfc.com
Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης




































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.