Karius:«Γιατί δε θα βρίσκομαι στους Ολυμπιακούς αγώνες»

Ο Loris Karius αποκάλυψε ότι μία συζήτηση με τον Jürgen Klopp, είχε ως αποτέλεσμα ο Γερμανός τερματοφύλακας να πάρει την απόφαση, να μην συμμετέχει με την εθνική της χώρας του, στους Ολυμπιακούς αγώνες.















Η Γερμανία ήθελε τον Karius να είναι μέλος της αποστολής, για τα επερχόμενα παιχνίδια στο Rio, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι ο τερματοφύλακας των Reds, θα έχανε τις δύο πρώτες αγωνιστικές της νέας σεζόν στην Premier League.

Και, μετά από μία συζήτηση με τον Klopp, ο 23χρονος αποφάσισε να δώσει προτεραιότητα στη Liverpool, καθώς και ο ίδιος θέλει να καθιερωθεί κάτω από τα δοκάρια των Reds.

  ''Μίλησα με τον προπονητή, και είπαμε ότι δεν είχε νόημα να πάω στους Ολυμπιακούς καθώς θα έχανα τα δύο πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος, και φυσικά εγώ θέλω να παίξω σε εκείνα τα παιχνίδια.''

  '' Συμφωνήσαμε από κοινού ότι δε θα πάω. Πρώτα μίλησα με τον Jürgen Klopp και μετά μίλησα με τους ανθρώπους της Γερμανίας που με ήθελαν να είμαι εκεί. Η προτεραιότητα είναι το club. Είναι περισσότερο σημαντικό το να είμαι διαθέσιμος για τη Liverpool για την έναρξη της νέας σεζόν.''

Ο Karius - ο οποίος αγωνίστηκε για 45 λεπτά στη φιλική νίκη της Liverpool με 5-0, απέναντι στη Fleetwood την Τετάρτη - δε θέλησε να πει περισσότερα σχετικά με αυτήν την απόφαση, αλλά θέλησε να τονίσει ότι ανυπομονεί για την πρόκληση που έχει μπροστά του.
























Ο Karius πρόσθεσε:

  '' Ότι συζητήσαμε θα μείνει μεταξύ μας. Φυσικά και ξέρω, ότι ένα club σαν τη Liverpool έχει ανταγωνισμό.''

  ''Είναι ένα μεγάλο club, και το να έχει καλύτερους παίκτες, σημαίνει ότι θα υπάρχει και περισσότερος ανταγωνισμός, αλλά δε φοβάμαι τίποτα. Αν φοβόμουν, δε θα ερχόμουν στη Liverpool. Έχω ένα καλό προαίσθημα.''

  ''Δε θα ερχόμουν εδώ για να κάθομαι μονίμως στον πάγκο. Αυτό δεν έχει νόημα. Δεν είμαι ένας τερματοφύλακας που δεν έχει δείξει τις ικανότητές του. Είμαι καλός τερματοφύλακας, έτσι πιστεύω, και το έχω δείξει στην καριέρα μου.''

Ο Karius, που σε νεαρότερη ηλικία ήταν στις ακαδημίες της Manchester City, ανέφερε πως είναι χαρούμενος που επέστρεψε στην Αγγλία μετά από περίπου 5 χρόνια στη Γερμανία και τη Mainz.

  '' Όταν έφυγα από τη Man City ήμουν ακόμη πολύ μικρός, και αποφάσισα να πάω κάπου αλλού για να αποκτήσω εμπειρία παίζοντας στην πρώτη ομάδα.''

  ''Πήρα το βήμα για τη Mainz. Χρειαζόμουν να πάω σε ένα πιο μικρό club για την καριέρα μου - έκανα τα πάντα σωστά με αυτήν την μετακίνησή μου.''

  ''Είχα 3 σχεδόν γεμάτες σεζόν στη Bundesliga με τη Mainz. Είμαι ακόμη μικρός, αλλά έχω παίξει περίπου 100 παιχνίδια στη Bundesliga, οπότε έχω μία μικρή εμπειρία.''

  ''Σκέφτηκα λοιπόν, ότι είχε έρθει η ώρα φέτος να κάνω το επόμενο βήμα στην καριέρα μου. Η ευκαιρία να πάω στη Liverpool, παρουσιάστηκε στα χέρια μου, και νομίζω πως ήταν το σωστό επόμενο βήμα για μένα. Ανυπομονώ για τη συνέχεια.''


Πηγή: Liverpoolfc.com
Επιμέλεια: Χρήστος Τσακαλέρης




















































































































Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.