Mane: «Γι' αυτούς τους λόγους απέρριψα την Manchester United»

Ο Sadio Mane, μιλάει για τους λόγους που απέρριψε πρόταση της Manchester United, επιλέγοντας να μετακομίσει στο Liverpool, για το ποσό των 30 εκατομμυρίων λιρών.


Ο Σενεγαλέζος επιθετικός, είχε προτάσεις από αρκετές ομάδες, μεταξύ των οποίων ήταν και από τη μισητή για τη Liverpool, Manchester United, όμως τα πλάνα του ήταν ξεκάθαρα, από τη στιγμή που αποφάσισε να αφήσει τη Southampton, πριν ένα μήνα.

«Είναι αλήθεια ότι είχα πρόταση από τον Mourinho. Υπήρχε ενδιαφέρον από πολλές ομάδες, όμως όταν έμαθα ότι με θέλει η Liverpool, ένιωσα ότι ήταν η σωστή ομάδα για εμένα, με τον σωστό προπονητή. Ήταν σωστή η απόφασή μου να έρθω εδώ.

«Η Liverpool είναι μεγάλη ομάδα, με σπουδαία ιστορία, και έχει κερδίσει πολλά τρόπαια. Όταν έμαθα ότι με θέλει ο προπονητής (Klopp), είπα ναι. Ήταν η σωστή κίνηση για εμένα. Κατανοώ το μέγεθος του κλαμπ. Κατάλαβα ότι αν ήθελα να ανέβω επίπεδο σαν παίκτης, η ομάδα αυτή ήταν η οποία θα με βοηθούσε σε αυτό, αυτή τη στιγμή. Ήταν ένα βήμα που έπρεπε να κάνω.»

Παράλληλα, ο Mane, μίλησε και για τα παιδικά του χρόνια. Για την ομάδα που υποστήριζε, και για τους... όχι ιδιαίτερα θετικούς, στο να ''κυνηγήσει'' το όνειρο του ποδοσφαίρου, γονείς του.

«Ήμουν fan της Barcelona. Ο αγαπημένος μου παίκτης ήταν ο Ronaldinho, όμως έβλεπα αρκετά και Αγγλικό ποδόσφαιρο, και είχα σε μεγάλη εκτίμηση τις ομάδες του.

«Το παιχνίδι που μου έχει μείνει είναι ο τελικός του 2005 με τη Milan. Τη μέρα που υπέγραψα στη Liverpool, είχα στο μυαλό μου αυτό το παιχνίδι. Έχει μείνει χαραγμένο στις μνήμες πολλών ανθρώπων στην Αφρική.»


«Η οικογένειά μου είναι πολύ θρησκευόμενη, και δε πίστευαν ότι θα καταφέρω να γίνω ποδοσφαιριστής. Δε με ενθάρρυναν καθόλου. Δε πίστευαν ότι ήταν δυνατόν να τα καταφέρω, και μου έλεγαν να αφοσιωθώ στα μαθήματά μου. Αλλά εγώ έπρεπε να τους πείσω, γι' αυτό και ασχολήθηκα πολύ περισσότερο με το ποδόσφαιρο, απ' ότι με το σχολείο.

«Σήκωσα το ανάστημά μου στα 15 μου, και τότε κατάλαβαν ότι δε μπορούσαν να με αποτρέψουν.

«Είχα πιθανότητες να τα καταφέρω. Πήγα στο Dakar και παραβρέθηκα στο ''Generation Foot Academy''. Είναι διάσημο στη Σενεγάλη, και πολλοί παίκτες ''βγήκαν'' από εκεί, όπως ο Emmanuel Adebayor, o Papiss Cisse και ο Diafra Sakho. Από εκεί, πήρα μεταγραφή στη Metz στα 18 μου.

«Οι γονείς μου δε πίστευαν ποτέ ότι θα φτάσω σε αυτό το επίπεδο, άρα είναι ένα όνειρο για αυτούς, και είναι πολύ περήφανοι.

«Δεν ήταν σαν να ήθελαν να με αποτρέψουν, αλλά ήταν πολύ προβληματισμένοι ότι μπορεί να μη τα καταφέρω, γιατί πολλά παιδιά δε γίνονται τελικά επαγγελματίες ποδοσφαιριστές.»


O Mane, τράβηξε την προσοχή του Jurgen Klopp από τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2012, και όταν η κλήση ήρθε πριν ένα μήνα, ο Σενεγαλέζος δε μπορούσε να ρίξει «άκυρο».

«Ήταν μια τηλεφωνική συνομιλία. Κατάλαβε ότι ήμουν ένας νεαρός παίκτης που θέλει να δουλέψει για να γίνει καλύτερος. Του εξήγησα ότι είμαι ακριβώς αυτός που πιστεύει, και ότι θα δουλέψω πολύ σκληρά.»

Πέρσι τον Ιανουάριο, δέχτηκε πολύ σκληρή κριτική από τον προπονητή του στη Southampton, Ronald Koeman, αλλά και από την ίδια την ομάδα, για το γεγονός ότι άργησε πολύ σε μια συνάντηση του συλλόγου. Ωστόσο, ο Mane επιμένει ότι αυτό δε πρόκειται να ξανά συμβεί, όντας πλέον παίκτης της Liverpool.

«Είναι κάτι που μου έμαθε κάποια πράγματα. Δε πρόκειται να το αφήσω να ξανά συμβεί. Δε θα ξανά γίνει, όποιος κι αν είναι ο προπονητής μου από εδώ και πέρα.»

Τέλος, ο Sadio Mane ρωτήθηκε για το αν όντως ταιριάζει στο στιλ ποδοσφαίρου που παίζει η Liverpool.

«Αυτό θα φανεί στο γήπεδο. Για την ώρα θέλω να πάω την ομάδα όσο πιο μακριά γίνεται.»



Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης






 
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.