Matip: “Πήγα στην Λίβερπουλ για να δοκιμάσω τον εαυτό μου ενάντια στους καλύτερους”


Ο νέος παίχτης της Λίβερπουλ απολαμβάνει την νέα πρόκληση στο Anfield.

Ο καινούργιος παίχτης της Λίβερπουλ Joel Matip έχει αποκαλύψει γιατί άρπαξε την ευκαιρία να πάει στο Anfield, όπως ο ίδιος είπε: “Θέλω να να δοκιμάσω τον εαυτό μου ενάντια στους καλύτερους "

Ο διεθνής αμυντικός του Καμερούν έληξε την συνεργασία 16 χρόνων που είχε με την Σάλκε, όταν ντύθηκε στα κόκκινα σαν ελεύθερη μεταγραφή αυτό το καλοκαίρι.

Ο Matip λέει ότι ήταν παιδικό του όνειρο να παίξει στην Premier League και ο Μπόχουμ-γεννημένος κεντρικός αμυντικός είναι έτοιμος να “αγκαλιάσει” την πίεση της ζωής στο Λίβερπουλ.

“Έχω εγκατασταθεί πολύ καλά”, είπε ο Matip.

“Οι άνθρωποι μου έχουν φερθεί πραγματικά ωραία και όλο αυτό είναι μια τεράστια νέα εμπειρία. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ.”

“Είχα 16 χρόνια στη Σάλκε. Ήταν η παιδική μου ομάδα, μεγάλωσα εκεί όλη μου τη ζωή και αυτό ήταν μια μεγάλη απόφαση να φύγω. Δεν ήταν εύκολο να την αφήσω. Αλλά ήταν μια εύκολη απόφαση να αποφασίσω να πάρω μεταγραφή στην Λίβερπουλ.”

“Όταν ήμουν παιδί ήθελα να παίξω στην Premier League και η Λίβερπουλ ήταν μια μεγάλη και διάσημη ομάδα που όλοι γνωρίζουν γι 'αυτό είναι μεγάλη τιμή να παίζω για αυτήν.”

“Ήταν μια εύκολη απόφαση και είμαι ικανοποιημένος με αυτήν. Είχα μια απόφαση να μείνω στη Σάλκε ή να βγω έξω στον κόσμο και είμαι χαρούμενος με την απόφαση που πήρα."

Νομίζω ότι είμαι αρκετά καλός

Ο Matip, ο οποίος αγωνίστηκε στους αγώνες τις pre-season εναντίον της Tranmere και Fleetwood, απολαμβάνει την προοπτική να έρθει αντιμέτωπος με παίχτες σαν τους Sergio Aguero, Zlatan Ibrahimovic, Diego Costa, Jamie Vardy και Harry Kane αυτή τη σεζόν.

Ο αμυντικός με ύψος 1.95μ θα δώσει μια πολύ αναγκαία εναέρια δύναμη στην άμυνα της Λίβερπουλ.

"Αυτός είναι ο λόγος που ήρθα εδώ - Θέλω να παίξω εναντίον τους καλύτερους για να γίνω και εγώ καλύτερος”, είπε.

"Αυτή ήταν η σκέψη μου και η επιλογή μου και είμαι πραγματικά ανυπόμονος για αυτό.”

"Υπάρχει πίεση, αλλά το θέλω αυτό - είναι ο λόγος που ήρθα εδώ. Νομίζω ότι είμαι αρκετά καλός και θα σας το δείξω αυτό.”

"Η ηγεσία είναι κάτι που θα πρέπει να αναπτύξω, αλλά είμαι επίσης σίγουρος ότι έχω την ικανότητα για την εν λόγω θέση και από τον τρόπο που προσεγγίζω το παιχνίδι.”

“Τα καλά μου σημεία; Είμαι πολύ καλός στις ψηλές μπάλες, ειδικά στα κόρνερ και στις στημένες φάσεις.”

“Η Premier League είναι πολύ πιο δυναμική και εγώ θα πρέπει να προσαρμοστώ λίγο, επειδή το στυλ του παιχνιδιού είναι λίγο διαφορετικό. Αλλά έχω αρκετή αυτοπεποίθηση για να πω ότι είμαι αρκετά καλός για αυτό."

Ο 24-χρονος θα αποτελέσει ένα κεντρικό αμυντικό δίδυμο με τον Dejan Lovren. Με τους Mamadou Sakho και Joe Gomez να τραυματίζονται, θα υπάρξει μεγάλη ευθύνη στους ώμους του Matip.

Ακόμα είναι σε μια φάση που προσπαθεί να αναπτύξει την φυσική του κατάσταση μετά από μια μικρή χειρουργική επέμβαση τον Μάιο, αλλά επιμένει ότι θα είναι έτοιμος μέσα Αυγούστου.

"Είχα μια χειρουργική επέμβαση, πριν από δύο χρόνια είχα κάποιες βίδες στο δεξί μου πόδι, γιατί είχε σπάσει," πρόσθεσε ο Matip.

"Είχα μια χειρουργική επέμβαση για να τις βγάλω στο τέλος της σεζόν και για μερικές εβδομάδες έπρεπε να είμαι με πατερίτσες.”

“Αλλά τώρα μπορώ να παίξω και σε λίγες εβδομάδες πριν από την έναρξη της σεζόν θα είμαι πίσω στο 100%.”

“Δεν είμαι ακόμα στο επίπεδο που θέλω όσον αφορά το άλμα, αλλά θα είμαι έτοιμος για την έναρξη της σεζόν."


Δημήτρης Κουϊμτσίδης
Share on Google Plus

About Δημήτρης Κουϊμτσίδης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.