Emre Can: Θέλω να είμαι αυτός που "σπρώχνει" την ομάδα!


Επιμέλεια: Θοδωρής Σπανός

O 22χρονος Γερμανός μέσος της ομάδας μας, Emre Can, σε δηλώσεις του στη Liverpool Echo, έθεσε την άποψη ότι μπορεί να παίξει το ρόλο του ηγέτη σε αυτή τη Liverpool, ωστόσο τόνισε πως απέχει πολύ από το να γίνει ο "καινούριος Steven Gerrard".

O Can, γύρισε την προηγούμενη εβδομάδα από το καλοκαιρινό διάλειμμα, μιας και η Γερμανία ήταν η τελευταία χώρα που έμεινε στη Euro 2016, που να εκπροσωπεί παίχτης της Liverpool.

O Jurgen Klopp φαίνεται να εκτιμά πολύ τον Can, και αναμένεται να είναι βασικό στέλεχος της μεσαίας γραμμής της ομάδας μας για την καινούρια χρονιά, για την οποία έθεσε ως στόχο την "κατάκτηση τίτλων".

Πιο αναλυτικά, ο Emre Can δήλωσε στη Liverpool Echo:

"Μπορώ να πω ότι είμαι ηγέτης, αλλά το βασικότερο είναι ότι πρέπει να το δείξω και στο γήπεδο. Έχουμε και άλλους παίχτες-ηγέτες στην ομάδα όπως ο Milner και ο Henderson. Όλοι θέλουμε να είμαστε ηγέτες, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου. Θέλω να είμαι αυτός που "σπρώχνει" την ομάδα και να το δείξω σε όλους. Έχω παίξει σε αρκετούς αγώνες, αγωνίστηκα στους ημιτελικούς του Euro και είμαι αρκετά σίγουρος ώστε να πω ότι το θέλω. Θέλω να "σπρώχνω" την ομάδα. "



Όταν του αναφέρθηκε πως πολλοί φίλαθλοι της ομάδας πιστεύουν ότι μπορεί να είναι ο επόμενος Steven Gerrard της Liverpool, εκείνος απάντησε:

"Φυσικά και αυτό είναι μεγάλη, πολύ μεγάλη τιμή. Τον σέβομαι απίστευτα, αλλά ακόμα απέχω πολύ από το επίπεδό του. Θέλω να ακολουθήσω το δικό μου δρόμο, είμαι ο Emre Can. Συνάντησα τον Steven στο Los Angeles, μιλήσαμε και έχουμε κρατήσει επαφή."

O Emre Can δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τον ημιτελικό του Euro, στον οποίο αγωνίστηκε. Ημιτελικός στον οποίο η Γερμανία αποκλείστηκε από τη Γαλλία:

"Αισθάνεσαι άψογα όταν αγωνίζεσαι σε μεγάλα παιχνίδια όπως αυτό, είναι ο λόγος για τον οποίο δουλεύεις σκληρά, οπότε η αυτοπεποίθησή μου είναι στα ύψη. Έχουμε πολύ καλή ομάδα (σ.σ. η Liverpool), και θα δούμε τι θα γίνει την επόμενη χρονιά, αλλά ο στόχος είναι πάντα η κατάκτηση τροπαίων! Όταν παίζεις για τη Liverpool, πάντα αυτός πρέπει να είναι ο στόχος, έτσι και θα γίνει τη χρονιά που μας έρχεται!"



Στην ερώτηση αν μετά από 9 θετικούς μήνες κάτω από τα ηνία του Klopp και μια σπουδαία εμπειρία από τα γήπεδα της Γαλλίας, θα είναι η πρώτη χρονιά που θα δούμε τον πραγματικό Emre Can, ο 22χρονος Γερμανός είπε τα αυτονόητα:

"Νομίζω ότι τον είδατε λίγο και την προηγούμενη χρονιά, αλλά θέλω να γίνομαι όλο και καλύτερος. Για παράδειγμα, θέλω να σκοράρω περισσότερο -πάντα ο στόχος πρέπει να είναι η βελτίωση. Όλοι ξέρουν ότι η σχέση μου με τον Klopp είναι πολύ, πολύ καλή, για εμένα είναι ένας από τους καλύτερους στον κόσμο. Νομίζω πως όταν ήρθε ήταν ένα βήμα μπροστά για μένα, και θέλω να συνεχίσω σε αυτή την κατεύθυνση."

Ο coach, Pep Lijnders, δήλωσε πως ο στόχος της Liverpool για τη φετινή χρονιά είναι να βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή φυσική κατάσταση οι παίχτες, και ο Can δήλωσε πως όλοι οι παίχτες της ομάδας, θέλουν να είναι πρώτοι σε αυτόν τον τομέα στην Premier League.

"Είναι μια πάρα πολύ σκληρή pre-season μέχρι στιγμής, και ο στόχος μας είναι να είμαστε η πιο "fit" ομάδα του πρωταθλήματος. Γι'αυτό προπονούμαστε τόσο σκληρά και κάνουμε τόσα σπριντ. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Πέρσι, η φυσική μου κατάσταση βρισκόταν σε ένα καλό επίπεδο, ωστόσο φέτος είμαι εδώ λίγες μέρες και δεν έχω φτάσει ακόμα στο 100%. Αυτό είναι φυσιολογικό όμως, έχουμε ακόμα 2 εβδομάδες μπροστά μας."



Το συμβόλαιο του Can λήγει στο τέλος του 2018, όμως αυτό δε φαίνεται να τον προβληματίζει ιδιαίτερα:

"Έχω δύο χρόνια ακόμα. Δεν έχουν γίνει συζητήσεις. Απολαμβάνω το χρόνο μου εδώ! Είναι ένας μεγάλος σύλλογος και είμαστε σαν μια οικογένεια! Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ και έχω ακόμα δύο χρόνια στο συμβόλαιό μου!"
Share on Google Plus

About Teo H. Caulfield

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.