Sturridge: "Να δείξω ότι είμαι ο καλύτερος επιθετικός στην Premier League"


O Daniel Sturridge πιστεύει ότι είναι σε τέλεια κατάσταση για να οδηγήσει την Liverpool στην δόξα αυτή τη σεζόν.

Ο Άγγλος επιθετικός έχει ταλαιπωρηθεί από τραυματισμούς τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά είναι πεπεισμένος ότι έχει αφήσει πίσω του αυτά τα προβλήματα.

Ο Sturridge θέλει απελπισμένα να τελειώσει η αναμονή και να κατακτήσει τον πρώτο τίτλο με τους «κόκκινους», ενώ θέλει και να αποδείξει ότι είναι ο καλύτερος επιθετικός στην Premier League.

"Θέλουμε να είμαστε όσο πιο επιτυχημένοι γίνεται. Ο κύριος στόχος είναι να κερδίσω τρόπαια με την Liverpool.

"Είναι όλα όσα ήθελα από όταν πρωτοήρθα εδώ. Φτάσαμε τόσο κοντά στο να κατακτήσουμε την Premier League, τόσο κοντά να κερδίσουμε δύο τελικούς, αλλά αυτή είναι η χρονιά που πρέπει να προσπαθήσουμε και να κερδίσουμε αυτό το τρόπαιο.

"Θα αφήσω τα πόδια μου να μιλήσουν. Με ξέρετε πολύ καιρό και ξέρετε ότι πιστεύω στον εαυτό μου."


Αυτή είναι η πρώτη φορά που έχει κάνει ο Sturridge με την Liverpool από όταν αποκτήθηκε από την Chelsea τον Ιανουάριο του 2013.

Μετά από την ατυχία των τελευταίων σεζόν ελπίζει ότι θα επιστρέψει στο επίπεδο που ήταν την σεζόν 2013/14, όταν πέτυχε 24 γκολ.

"Θεού θέλοντος θα είναι αυτή η σεζόν," δήλωσε.

"Για μένα να παίζω στην Liverpool και να δείχνω την αξία και τις ικανότητές μου ήταν πάντα ο στόχος μου.

"Θα συνεχίσω να πασχίζω να είμαι ο καλύτερος παίκτης, να είμαι ο καλύτερος επιθετικός στο πρωτάθλημα και να κάνω το καλύτερο για τον σύλλογο. Θα πασχίσω να κερδίσουμε το τρόπαιο για αυτή την ομάδα.

"Είνα η ώρα του Θεού. Με ξέρετε, δουλεύω πάντα, φτάνω πάντα τον εαυτό μου στα όρια και θέλω αυτή να είναι η σεζόν που όχι μόνο εγώ, αλλά και η ομάδα θα πετύχει."


O Sturridge εντυπωσίασε παίζοντας άλλα 45 λεπτά στο τελευταίο παιχνίδι της Liverpool στις ΗΠΑ.

Ο Άγγλος λέει ότι επωφελήθηκε πολύ από την έντονη 12ήμερη παραμονή της ομάδας του Jurgen Klopp στις ΗΠΑ.

"Νιώθω πολύ καλύτερα," πρόσθεσε.

"Στο πρώτο παιχνίδι ήμουν πολύ δύσκαμπτος και νευρικός από τις πρώτες προπονήσεις. Προπονηθήκαμε το πρωί, κάναμε διπλή προπόνηση την προηγούμενη μέρα.

"Κάναμε πολλές σκληρές προπονήσεις και είναι υπέροχο που καταφέραμε να τελειώσουμε την προετοιμασία επιτυχημένα.

"Ένιωσα αρκετά δύσκαμπτος μετά τις προπονήσεις, αλλά απέναντι στην Roma ένιωσα πολύ καλύτερα.

"Συνέχισα να προπονούμαι με την ομάδα και ο προπονητής μας φτάνει στα όριά μας.

"Δείχνουμε όλο και πιο φορμαρισμένοι με κάθε παιχνίδι κι εγώ ένιωσα πιο φορμαρισμένος με την Roma από ότι στο τελευταίο."

Επιμέλεια: Δημήτρης Κουντούρης
Πηγή: Liverpool Echo
Share on Google Plus

About Dimitris Kountouris

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.