Grujic: "Έκαστα 6 μήνες στη Σερβία για να δουλέψω"

Επιμέλεια: Νίκος Γιαμπολδάκης

Ο Marko Grujic νιώθει καλά στη Liverpool και δεν το κρύβει. 

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο goal.com, ο υψηλόσωμος Σέρβος μίλησε για τη νέα πρόκληση στη σύντομη καριέρα του, για το κεφάλαιο Liverpool, που τον συναρπάζει.

"Στη χώρα μου οι άνθρωποι αγαπούν τη Liverpool και το Anfield είναι από τα διασημότερα στάδια στον κόσμο". 

"Είδα κάποια videos στο internet με παιχνίδια του παρελθόντος. Για παράδειγμα, είδα το ματς με την Dortmund, όταν ο Dejan [Lovren] σκόραρε και η ατμόσφαιρα ήταν πολύ όμορφη. Μπορώ να φανταστώ πως αισθάνθηκε εκείνη τη στιγμή! Ανυπομονώ να παίξω στο Anifeld και να ακούσω τον ύμνο στην αρχή".

Αν και έχει βρεθεί στο Anfield, για το παιχνίδι με την Chelsea αλλά και για προσωπική ξενάγηση, υποστηρίζει πως: "Δεν νομίζω πως η αίσθηση μπορεί να συγκριθεί με αυτήν που έχεις όταν κάθεσαι στην κερκίδα. Θα είναι πολύ ιδιαίτερο παιχνίδι για μένα (σ.σ με τη Leicester) και για τους φιλάθλους μας ύστερα από τρία εκτός έδρας".

"Κανένας από όσους παρακολουθούν ποδόσφαιρο δεν θα σκεφτόταν στην αρχή της περυσινής σεζόν ότι η Leicester θα έπαιρνε πρωτάθλημα. Το ποδόσφαιρο είναι απρόβλεπτο, ένα παιχνίδι όπου όλα μπορούν να συμβούν. Η Leicester ήταν πρωταθλήτρια πέρυσι αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για τη φετινή σεζόν - δεν σημαίνει ότι θα επαναληφθεί. Παίζουμε εναντίον τους στο γήπεδο μας, μπροστά στους φιλάθλους  μας, για πρώτη φορά στο νέο Main Stand, οπότε θα είναι πολύ ωραίο παιχνίδι, και νομίζω ότι τελικά εμείς θα πανηγυρίσουμε, με τους φιλάθλους μας". 

Για τον Marko Grujic, η Premier League είναι "το πιο ενδιαφέρον πρωτάθλημα στον κόσμο - κάθε παιχνίδι είναι δύσκολο, σε κάθε παιχνίδι δεν είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα". 

Σχετικά με την υπομονή που πρέπει να επιδείξει, είπε: "Γνωρίζω πως είμαι ακόμα νέος και υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι νέοι εδώ. Όλοι μας χρειάζεται να δουλέψουμε πιο σκληρά από τους 'παλιούς' για να πάρουμε την ευκαιρία μας, και όταν την πάρουμε, να την αξιοποιήσουμε. Έχω προετοιμαστεί στο κεφάλι μου για ένα χρόνο ή 6 μήνες - δεν ξέρω ακριβώς πόσο - για να δουλέψω σκληρά, να προσπαθήσω να κάνω τον coach να δει πως είμαι έτοιμος για μάχη στην Premier League".

Συνεχίζει εξηγώντας γιατί παρέμεινε για 6 μήνες, ως το τέλος της περυσινής σεζόν, στον Ερυθρό Αστέρα: "Όλοι γνωρίζουν πως η Premier League είναι ένα από τα δυσκολότερα πρωταθλήματα στον κόσμο, και σωματικά πρέπει να είσαι τελείως έτοιμος και χρειάζεται να τρέχεις πολύ. Προσπάθησα να προετοιμαστώ για 6 μήνες, γι αυτό ήθελα να μείνω στον Ερυθρό Αστέρα".

"Φυσικά και για να κερδίσω τον τίτλο μαζί τους, αλλά επίσης και για να κάνω έξτρα προπόνηση στο γυμναστήριο και τρέξιμο, ώστε όταν θα ερχόμουν εδώ τον Ιούλιο, να μπορούσα να προπονηθώ με όλους στο ίδιο επίπεδο. Αυτό έκανα όταν έμεινα στο Βελιγράδι".

"Τώρα επέστρεψα από τις υποχρεώσεις με την εθνική και κάποιοι από τους φίλους μου είπαν ότι έχω πολλά θετικά στοιχεία ύστερα από δύο μήνες. Ξέρω ότι θα είναι όλο και καλύτερο ύστερα από λίγους μήνες ακόμα.

Στην προετοιμασία, ο Grujic σκόραρε τρία γκολ, ένα εκ των οποίων στο Wembley, απέναντι στην Barcelona. "Το συναίσθημα ήταν απίστευτο. Δεν είχα παίξει ποτέ μπροστά σε 89,000 ανθρώπους και μετά σκόραρα - δεν ξέρω τι κάνω όταν σκοράρω! Δεν έχω πλάνο για να πανηγυρίσω, απλώς δείχνω το πάθος μου". 

"Ήταν σκληρή προετοιμασία για μένα. Όταν ήρθα εδώ από τη Σερβία ήξερα ότι έκανα νέα βήματα στην καριέρα μου και ότι θα ήταν δύσκολο - κάποιες προπονήσεις ήταν πιο σκληρές απ' ότι στην παλιά μου ομάδα, αλλά κάθε μέρα προσαρμοζόμουν περισσότερο. Όλα είναι καλά τώρα, έκανα ολόκληρη την προετοιμασία, παρόλο που είχα δύο μικροτραυματισμούς: έναν με την Chelsea στο κεφάλι μου και ένα κόντρα στη Mainz στον αστράγαλο".

"Ύστερα από αυτό ίσως να είχα ένα θεματάκι με την αντοχή μου, επειδή είχα 7ήμερη αποχή, αλλά τώρα αισθάνομαι έτοιμος και θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά ώστε να είμαι έτοιμος για τις επόμενες προκλήσεις. Η προετοιμασία, λοιπόν, πήγε καλά για μένα, αλλά ήταν απλά προετοιμασία, τώρα πρέπει να προσαρμοστώ τελείως στην Premier League. Έχω δει βέβαια πως μπορώ να δουλέψω καλά με τους συμπαίκτες μου, ακόμα και εναντίον δυνατών ομάδων, όπως η Chelsea για παράδειγμα, και αυτό μου δίνει αυτοπεποίθηση ότι μπορώ να κάνω μεγάλα πράγματα με τη Liverpool".

Μιλώντας για τη ζωή στο Liverpool εξηγεί: "Δεν ήταν δύσκολο να προσαρμοστώ. Το Liverpool είναι όμορφη πόλη. Πριν έρθω βρήκα ένα διαμέρισμα στο κέντρο και είναι κοντά σε όλα. Επισκέφτηκα την περιοχή Albert Dock, την παραλία και κάποια μουσεία - όπως των Beatles. Η μητέρα μου ήρθε πριν από τη διακοπή των εθνικών ομάδων και μου είπε πως βρίσκει την πόλη υπέροχη". 

Κλείνοντας, θα τοποθετηθεί γύρω από τις απαιτήσεις και βλέψεις του Klopp για τον ίδιο: "Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες τακτικές απαιτήσεις για μένα, απλά οδηγίες για όλους τους κεντρικούς. Ξέρω πως είναι πολύ σημαντικό να κερδίζω δεύτερες μπάλες, ιδιαίτερα με ομάδες που παίζουν με γεμίσματα. Προσπαθούμε να αμυνόμαστε όλοι μαζί και να μην είμαστε παθητικοί στο δικό μας μισό, αλλά πάντοτε επιθετικοί".

"Αυτά είναι στοιχεία στα οποία γίνομαι όλο και καλύτερος με εμπειρία, όμως ακόμα μαθαίνω. Έχουμε δουλέψει όλοι μαζί μόνο για δύο μήνες και ξέρω πως κάθε παίκτης θα βελτιωθεί και με κάθε παιχνίδι θα μεγαλώσουμε ως ομάδα".
Share on Google Plus

About Nikos Giampoldakis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.