Μινιολέ: Θα συνεχίσω να παλεύω, δεν είμαι νούμερο 2.


Ο Σιμόν Μινιολέ πως δεν θα σταματήσει να παλεύει, καθώς δεν μπορεί να αποδεχτεί να είναι δεύτερη επιλογή κάτω από τα γκολπόστ.

Ο Βέλγος που έκανε εξαιρετικό παιχνίδι απέναντι στην Τότεναμ, φαίνεται πως θα προτιμηθεί απέναντι στην Κρίσταλ Πάλας με τον Λορίς Κάριους να θεωρείται η πρώτη επιλογή του Γιούργκεν Κλοπ στον άσο.

Ωστόσο, ο Μινιολέ δηλώνει πως θα κάνει τα πάντα για να αλλάξει την άποψη του προπονητή του και πιστεύει πως τα καταφέρει μέσα στον επόμενο μήνα:

"Χάρηκα που αγωνίστηκα. Αυτό είναι που θες να κάνεις βδομάδα με βδομάδα. Δεν θέλω να είμαι νο.2, αυτό είναι ξεκάθαρο. Θα συνεχίσω να παλεύω για να ανακτήσω τη θέση μου."

"Πρώτον, δεν θα σταματήσω να παλεύω. Δεν είναι του χαρακτήρα μου απλώς να τα παρατάω. Δεύτερον, δεν είμαι σε θέση να κάθομαι στον πάγκο. Είμαι 28 ετών και θέλω να παίζω κάθε βδομάδα."

"Οπότε θα δουλέψω σκληρά και δεν θα τα παρατήσω. Δεν είναι επιλογή να τα παρατήσω. Το βλέπω σαν μια πρόκληση που θα ξεπεράσω. Ελπίζω πως θα είναι μια δίκαιη πρόκληση βασιζόμενη στις εμφανίσεις στο χορτάρι."

Ο Μινιολέ, που έμεινε στον πάγκο τα τελευταία 5 ματς πρωταθλήματος, βελτίωσε τις πιθανότητές του στην "μάχη" για το νο.1 με μια εξαιρετική επίδοση απέναντι στους Σπερς. Πολύ καλός με τα πόδια, κυρίαρχος στην περιοχή και με μερικές σημαντικές επεμβάσεις.

Ο Κάριους ακόμη δεν έχει πείσει στις πρώτες του μέρες στο Άνφιλντ, ωστόσο η δημόσια στήριξη του Κλοπ προς τον συμπατριώτη του προϋποθέτει ένα σημαντικό σερί για τον Γερμανό στο βασικό σχήμα. Τα πράγματα μοιάζουν να βρίσκονται ενάντια στον Μινιολέ.

"Δεν θέλω να το βλέπω έτσι, δεν είναι του χαρακτήρα μου. Πάντα στηρίζω την ομάδα και τον σύλλογο. Είμαι παίκτης της Λίβερπουλ και είμαι ευγνώμων για την στήριξη που παίρνω από τους οπαδούς. Είναι πάντα ωραίο να βλέπεις και να ακούς πως είναι πίσω σου."

"Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να δώσω το καλύτερό μου, να δουλέψω σκληρά και να σκύψω το κεφάλι όπως πάντα έκανα."

"Έτσι στο τέλος δεν μπορείς να παραπονεθείς πως απογοήτευσες τον εαυτό σου. Θέλω να κρατώ ψηλά το κεφάλι και να είμαι επαγγελματίας."

"Μπορώ να κάνω την δουλεία μου στο καλύτερο των δυνατοτήτων μου- να είμαι ο καλύτερος που μπορώ. Ελπίζω να μου ξαναδοθεί η ευκαιρία να αποδείξω τι μπορώ να κάνω. Δεν θέλω να πάρει πολύ."

"Ήμουν ευτυχής με την παρουσία μου απέναντι στην Τότεναμ. Μερικές φορές ως τερματοφύλακας θες να βοηθάς την ομάδα σου στις κρίσιμες στιγμές και αυτό έκανα."

Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος
Πηγή: Liverpool Echo

Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.