Jurgen Klopp: "Περιστρέφεται όλος ο κόσμος γύρω από το ποδόσφαιρο; Τη Δευτέρα το βράδυ πιθανότατα ναι!"



Επιμέλεια: Θοδωρής Σπανός
Την εμπειρία του πρώτου εκτός έδρας ντέρμπι του Merseyside θα νιώσει ο Jurgen Klopp τη Δευτέρα και δείχνει πανέτοιμος να το απολαύσει! Στην πρώτη του αναμέτρηση ως προπονητής της Liverpool κόντρα στην Everton πέρσι, η ομάδα μας είχε επικρατήσει με ένα εμφατικό 4-0.
Όταν ο Γερμανός τεχνικός ρωτήθηκε για τη σοβαρότητα του συγκεκριμένου παιχνιδιού στην καθορισμένη συνέντευξη τύπου, δε δύστασε να απαντήσει: 
"Πολύ, πάρα πολύ μεγάλο παιχνίδι. Το καλό γύρω από αυτό το ντέρμπι είναι πως δε χρειάζεται να πω πολλά πράγματα, καθώς όλοι γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι. Για εμένα έχει μια ιδιαίτερη σημασία, γιατί είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι το Goodison Park."
"Χθες το βράδυ είδα την ταινία "Creed", και αυτή ήταν η πρώτη φορά που είδα το συγκεκριμένο γήπεδο! Περιμένω πως και πως να πάω εκεί. Είναι μια πολύ σημαντική περιόδος της χρονιάς για όλους μας. Και οι δύο ομάδας μετά τα τελευταία παιχνίδια είναι σε καλή κατάσταση. Είδαμε όλοι μαζί το παιχνίδι της Everton κόντρα στην Arsenal, στο ξενοδοχείο στο Middlesbrough, οπότε είδαμε την ατμόσφαιρα που επικρατούσε εκεί, και ήταν καλή. Ήταν πολύ ωραίο και έντονο παιχνίδι, πράξαμε σωστά που το παρακολουθήσαμε."
"Θα είναι μια πραγματική μάχη. Δυο πολύ καλές ομάδες αντίπαλες, την πρώτη μου φορά στο Goodison. Πραγματικά το περιμένω με ανυπομονησία! 

Όταν ρωτήθηκε ο Klopp για το αν είναι πολύ λίγος ο χρόνος που βρίσκεται στο Merseyside (14 μήνες) ώστε να νιώσει ιδιαίτερα αισθήματ για το ντέρμπι, αυτός απάντησε:
"Δε νομίζω πως αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία. Είμαι μέρος της Liverpool πλέον οπότε είναι πολύ εύκολο για μένα να αποδεχθώ τη σημαντικότητα αυτού του αγώνα. Δεν μπορώ να πω ότι η Everton είναι εχθρός μου από όταν ήμουν 5 χρονών, αλλά όπως έχω πει και στο παρελθόν μου αρέσει ο τρόπος που ζει αυτή η πόλη με αυτούς τους δύο μεγάλους συλλόγους. Μέχρι τώρα δεν είχα κάποιο θέμα με τους φιλάθλους της Everton όταν τους συνάντησα ως οδηγούς ταξί ή οπουδήποτε, πολλοί καλοί άνθρωποι υποστηρίζουν την Everton, οπότε δεν έχω κάποιο θέμα με αυτό. Αλλά είναι ΤΟ παιχνίδι για εμάς και πρέπει να το σεβαστούμε αυτό. Και θα το κάνουμε, κανένα πρόβλημα."
"Είμαι αρκετά καλός στο να προσαρμόζομαι σε τέτοιες καταστάσεις και είμαι ήδη στο κλίμα, σε ένα πολύ θετικό κλίμα για την ακρίβεια, γιατί πραγματικά ανυπομονώ! Αυτό είναι το παιχνίδι που θέλεις να έχεις. Έχω πει πολλές φορές πως το ποδόσφαιρο δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο. Τη Δευτέρα το βράδυ όμως, μέσα και γύρω από το Liverpool, πιθανότατα να είναι!"

Την περασμένη χρονιά το ίδιο παιχνίδι, ήταν το τελευταίο πριν αναλάβει ο Klopp τα ηνία της Liverpool.
"Eίχα δει το ματς στην τηλεόραση. 1-1, σκόραραν ο Danny (Ιngs) και ο Lukaku ισοφάρισε.Προφανώς τότε και δε γνώριζα πως θα είμαι προπονητής της Liverpool μετά από μερικές μέρες ή κάτι τέτοιο. Το παρακολούθησα γιατί είχα χρόνο. Δεν έχω παρακολουθήσει ωστόσο πολλά τέτοια παιχνίδια τα τελευταία χρόνια, δεν το κάνω συχνά αυτό. Ξέρω φυσικά για την αντιπαλότητα των δύο συλλόγων και για τα παλιότερα χρόνια, όταν οι δύο πρώτοι του πρωταθλήματος ήταν από το Liverpool."
"Πέρσι, πριν το εντός έδρας παιχνίδι μας, είχα μια συνάντηση με θρύλους και από τις δύο ομάδες, ήταν πολύ ενδιαφέρον να ακούσω τις ιστορίες τους. Μου αρέσουν αυτές οι ιστορίες, είμαι οπαδός της ποδοσφαιρικής ιστορίας και προφανώς αυτοί οι δύο σύλλογοι έχουν κάνει τεράστια πράγματα. Τελικούς και τα πάντα. Έδειξαν με τη στάση τους απέναντι στην τραγωδία του Hillsborough πολλά πράγματα. Πρέπει να πω ότι είναι η μεγαλύτερη ποδοσφαιρική ιστορία που άκουσα ποτέ. Λατρεύω ότι σε τέτοιες στιγμές δεν υπάρχουν αντιπαλότητες. Στο παιχνίδι μετά, ξανά, μπορείς να παλέψεις για τους τρεις πόντους."
"Σέβομαι τη θέληση της Everton, αλλά είμαστε Liverpool και θέλουμε και εμείς τη νίκη. Δε διαφέρουν και πολύ τα μέρη στα οποία επιθυμούμε το θετικό αποτέλεσμα, είναι κάτι το οποίο θέλουμε πάντα."
"Δυο-τρεις μέρες πριν τον αγώνα με τη Middlesbrough μιλήσαμε για τα γκολ που δεχόμαστε, τις ισοπαλίες που φέρνουμε, την ήττα με τη Bournemouth, την ισοπαλία με τη Southampton -το οποίο ήταν και με clean sheet. Δεν τα σκέφτομαι πολύ αυτά. Προφανώς γνωρίζαμε πως έπρεπε να αλλάξουμε μερικά πράγματα μετά από αυτά τα δύο παιχνίδια και είμαι πολύ ικανοποιημένος με την αντίδραση των παιδιών. Ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο είχαμε πολύ καλή βάση, όχι μόνο από άποψη βαθμών -κάτι το οποίο δεν είναι άσχημο προφανώς- αλλά και από άποψη της γενικής εικόνας."
"Μπορούμε να εμπιστευτούμε τους εαυτούς μας σε μια κανονική μέρα όταν είμαστε σε καλή κατάσταση, αλλά όταν δείχνεις πάθος, δύναμη και θέληση, τότε γίνεται μια πραγματικά καλή εμφάνιση. Άρα λοιπόν, δεν έχω καμία αμφιβολία για την ποιότητά μας, ούτε για ένα δευτερόλεπτο, αλλά ξέρω ότι θα χρειαστούμε τα πάντα από την ποιότητά μας και τις δυνατότητές μας για να κερδίσουμε οτιδήποτε στο Goodison Park. Θα είναι ενδιαφέρον, έτσι πρέπει να είναι το ποδόσφαιρο!"
Share on Google Plus

About Teo H. Caulfield

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.