Ανανέωσε ο Adam Lallana!



Μετά τον Philippe Coutinho, o Adam Lallana ήταν ο επόμενος που ανανέωσε το συμβόλαιο του, με την Liverpool να ανακοινώνει σήμερα το απόγευμα πως ο Αγγλος διεθνής έβαλε την υπογραφή του σε νέο, πολυετές συμβόλαιο!


Ο μέσος της Liverpool θα παρατείνει την καριέρα του με τους Reds, καθώς υπήρχε ταύτιση απόψεων στις τελικές διαπραγματεύσεις και σήμερα υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο στο Melwood!

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, το νέο συμβόλαιο του Lallana θα έχει διάρκεια τρία έτη(μέχρι το καλοκαίρι του 2020), με απολαβές ύψους £110.000/βδομάδα και δικαίωμα ανανέωσης για ακόμη ένα χρόνο.

O Adam Lallana διανύει την τρίτη του σεζόν στο Anfield μετά την μετακίνηση του από την Southampton τον Ιούνιο του 2014 κι έχει πραγματοποιήσει 117 εμφανίσεις, έχοντας σκοράρει 20 γκολ.

Μετά την υπογραφή του στο συμβόλαιο, ο Adam Lallana δήλωσε στο Liverpoolfc.com:



"Είμαι πολύ περήφανος με την πίστη που μου έδειξε ο σύλλογος και ειδικότερα ο προπονητής.
Η υπογραφή για την ανανέωση για ένα σύλλογο όπως η Liverpool είναι προφανώς ένα μεγάλο πράγμα, αλλά για να υπογράψεις εκ νέου σημαίνει ότι προφανώς οι άνθρωποι που παίρνουν τις αποφάσεις θέλουν να μείνεις περισσότερο."

"Αυτό είναι ένα πραγματικά καλό μέρος για να είναι αυτή τη στιγμή ο κάθε ποδοσφαιριστή που θέλει να είναι μέρος σε κάτι το ιδιαίτερο, δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη ομάδα για να δεσμευτώ για το μέλλον μου.
Έχουμε μια λαμπρή ομάδα παικτών και πλέον είμαστε μαζί, έχουμε έναν προπονητή παγκόσμιας κλάσης.
Είμαι ενθουσιασμένος που πρόκειται να είμαι μέρος του συλλόγου για πολύ καιρό ακόμα."

"Θα ήθελα να πω ότι αισθάνομαι αυτή τη στιγμή σαν να παίζω, η επόμενη πρόκληση είναι να διατηρηθώ ή και να βελτιωθώ, ότι συμβαίνει πάντα σε έναν σύλλογο  όπως η Liverpool, θα πρέπει να αποδεικνύεις τον εαυτό σου και να αμφισβητείς τον εαυτό σου.
Νομίζω ότι τα καλύτερα μου χρόνια είναι ακόμα μπροστά μου γιατί νιώθω τόσο φρέσκος ​​κι έχω αυτοπεποίθηση."

"Δεν μπορείς πάντα να υπόσχεσαι να είσαι ο καλύτερος παίκτης στον αγωνιστικό χώρο, αλλά νομίζω ότι μπορείς να υπόσχεσαι ότι θα προσπαθήσεις το καλύτερο για κάθε παιχνίδι.
Προσπαθώ να το κάνω αυτό και πιστεύω ότι οι φίλαθλοι της Liverpool το έχουν δει αυτό σε μένα."

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης 
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.