Ο Can απαντά για το συμβόλαιο και δημιουργεί νέα ερωτήματα

Δεν είναι τα λεφτά, αλλά κάτι ίσως πιο σημαντικό? Διαβάστε τις δηλώσεις του Γερμανού!

Επιμέλεια: Νίκος Γιαμπολδάκης 

Τις τελευταίες ημέρες γράφτηκαν και ακούστηκαν πολλά για τις συζητήσεις Liverpool-Emre Can γύρω από την ανανέωση του συμβολαίου του τελευταίου. Απαιτήσεις για 100,000 λίρες ήταν το πλέον εξωφρενικό ρεπορτάζ, που έσπειρε αγανάκτηση στους φιλάθλους της ομάδας. Ο Γερμανός, ωστόσο, με δηλώσεις του, τοποθετήθηκε λέγοντας πως οι λόγοι της κωλυσιεργίας δεν αφορούν τα χρήματα. Μήπως όμως είναι κάτι σημαντικότερο?

"Διαβάζω στις εφημερίδες πως πρόκειται για τα χρήματα, αλλά αυτό δεν ισχύει. Είχαμε μερικές καλές συναντήσεις και όλα είναι καλά. Είμαι χαρούμενος στο Liverpool. Θα δούμε. Ποτέ δεν ξέρεις τι πρόκειται να συμβεί στο ποδόσφαιρο, αλλά είμαι χαρούμενος εδώ".

Όταν ρωτήθηκε για το λόγο που οι συζητήσεις δεν καταλήγουν σε συμφωνία, αφού αρνήθηκε πως πρόκειται για λεφτά, ο Can είπε: "Πρόκειται για το μέλλον και τι θα γίνει σε αυτό".

Η παραπάνω απάντηση μας κάνει να σκεφτούμε πως η ομάδα κρατά επιφυλάξεις όσον αφορά την επιθυμία της να συνεργαστεί περαιτέρω με τον Γερμανό. Το "για το τι θα γίνει στο μέλλον" κρύβει από πίσω ένα "πόσες μεταγραφές θα γίνουν" και "πόσο με υπολογίζει ο Klopp". Οι υποψίες μας υποστηρίζονται και από τις επόμενες δηλώσεις του Can, όπου εμφανίζεται η ανάγκη να δικαιολογηθεί για τις εμφανίσεις του.

"Τους τελευταίους μήνες το σημαντικότερο είναι πως παίζω χωρίς πόνο και μιλήσαμε περισσότερο γι αυτό παρά για το συμβόλαιο. Θα συζητήσουμε και τις επόμενες εβδομάδες, και τους επόμενους μήνες, και θα δούμε τι θα γίνει. Δεν έχω πρόβλημα να αφήνω πράγματα για το τέλος της σεζόν".

"Θέλω απλώς να παίζω χωρίς πόνο. Οι συναντήσεις γίνονται με τον ατζέντη μου, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος στο Liverpool. Στο μέλλον ελπίζω να παίξω για πολλά χρόνια στην ομάδα".

Ερωτώμενος αν οι κακές εμφανίσεις του οφείλονται στο γεγονός πως το συμβόλαιο του βρίσκεται "στον αέρα", απάντησε αρνητικά: "Όχι, δεν είναι αυτός ο λόγος. Είμαι χαρούμενος και έχω ακόμα συμβόλαιο εδώ. Όλα είναι καλά και απλώς ήθελα να πω πως ποτέ δεν είχε να κάνει με τα χρήματα".

"Γνωρίζω πως μπορούσα να τα έχω πάει καλύτερα. Είχα μερικά θέματα με τη γάμπα, αλλά συνέχιζα και έπαιζα. Ίσως δεν ήταν καλό πως έπαιζα συνεχόμενα χωρίς διάλειμμα, όμως τις τελευταίες εβδομάδες ένιωθα καλύτερα και πιο δυνατός. Ξέρω πως όταν είμαι γυμνασμένος και παίζω χωρίς πόνο έχω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ξέρω τι θα κάνω".

"Τα προβλήματα στη γάμπα με ταλαιπωρούσαν για χρόνια και ήταν δύσκολο για μένα, επειδή έπαιζα εκτός θέσης, κάτι που σημαίνει περισσότερα sprints και πάντα 10 λεπτά παιχνιδιού στα οποία δεν ένιωθα τα πόδια μου. Δεν ήθελα να πάω στον Τύπο και να πω: 'Είμαι τραυματίας'. Δεν έπαιξα καλά όταν είχα την ευκαιρία να παίξω και είναι δικά μου τα λάθη".

Photocredit: Liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Nikos Giampoldakis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.