Ο Steven Gerrard και το Liverbird ΞΑΝΑ στο στήθος του

O Steven Gerrard είναι ανυπόμονος για την επιστροφή του στο γήπεδο της καρδιάς του. Όντας ένας απο τους Liverpool Legends θα αγωνιστεί με αντίστοιχους παλιούς τιτάνες της Real Madrid σε έναν φιλανθρωπικό αγώνα την ερχόμενη εβδομάδα. Τα έσοδα θα δωθούν στο Liverpool FC Foundation.
Δίπλα του θα βρεθούν και άλλα σπουδαία ονόματα που σίγουρα μας έχουν λείψει. Οι Jamie Carragher, Gary McAllister, Luis Garcia, Ian Rush καθώς και ο ,νυν-αρθρογράφος της Echo, John Aldridge.

Στην απέναντι πλευρά ,μεταξύ άλλων, θα αγωνιστούν οι Roberto Carlos, Luis Figo και Emilio Butragueno.

Με τελευταίο παιχνίδι του , την ήττα κόντρα στην Crystal Palace τον Μάιο του 2015 , ο Steven Gerrard δήλωσε: ''Νιώθω πολύ όμορφα.Ενθουσιάστηκα από την στιγμή που έμαθα ότι θα συμβεί , οπότε είναι κάτι που ανυπομονώ να συμβεί.''

''Το ότι προπονήθηκα ξανά  (στις Ακαδημίες την Δευτέρα) μου έδωσε μια μικρή γεύση του τι πρόκειται να ζήσω καθώς και άρχισα να λαχταρώ το να παίξω ξανά δίπλα στους πρώην συμπαίκτες μου καθώς και σε παιδικούς μου ήρωες. Είναι κάτι που ανυπομονώ να ζήσω.

To να βρίσκομαι ξανά στο Anfield , είτε ως οπαδός είτε ως τιμώμενο πρόσωπο , είναι κάτι που με ενθουσιάζει κάθε φορά.  Υπάρχει επίσης ένα ολοκαίνουριο stand , που ποτέ μου δεν έχω παίξει μπροστά του.

Άκουσα,επίσης,ότι τα εισητήρια πωλούνται και θα χαρώ ιδιαίτερα αν το γήπεδο είναι γεμάτο. Αγαπούσα ιδιαίτερα το να παίζω με τους φιλάθλους μας και θα είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα έχω άλλη μια ευκαιρία να παίξω μπροστά τους.''

Ο Gerrard υποδέχτηκε πολλούς θρύλους την Δευτέρα στο Kirkby και περιέγραψε την προπόνηση ιδιαίτερα ανταγωνιστική και υψηλών ρυθμών.

Ο 36χρονος πρώην αρχηγός μας έχει ξανα αγωνιστεί με την Liverpool Legends πέρυσι στην Αυστραλία, αλλά δήλωσε ότι είναι πάντα τιμή του να παίζει μαζί με τους παιδικούς του ήρωες.

''Κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν μου και συγκεκριμένα κάπου στα 18 μου ,όπου μου άρεζε πολύ να πληρώνω εισητήριο για να δω αυτούς τους ανθρώπους , πριν κάνω το δικό μου ποδοσφαιρικό ντεμπούτο και τώρα μου δίνεται η ευκαιρία να παίξω δίπλα τους,μαζί τους..είναι ενα όνειρο που πραγματοποιείται!'' είπε στο Liverpoolfc.com.

Τέλος , δήλωσε '' Για να είμαι ειλικρινείς , όλοι εξακολουθούμε να το έχουμε, αυτό που σίγουρα δεν υπάρχει στον βαθμό που υπήρχε παλιότερα είναι το ποδοσφαιρικό σώμα και υγεία. Αλλά , μπορείτε να δείτε την ποιότητα τόσο με τις κινήσεις στο χώρο όσο και με την μπάλα στα πόδια.

Το μαγικό στοιχείο που θα δείτε είναι ο ανταγωνισμός ,το νιώθαμε και το συζητούσαμε όταν παίζαμε στην πρώτη ομάδα επίσημα παιχνίδια αλλά είναι κάτι που αυτοί το έχουν ακόμη και αυτοί είναι η ουσία για εμένα , να υπάρχει σε κάθε επίπεδο.''

Ο φιλανθρωπικός αγώνας μεταξύ Liverpool Legends και Real Madrid Legends θα διεξαχθεί το Σάββατο 25 Μαρτίου στις 5 το απογεύμα (ώρα Ελλάδας).


Eπιμέλεια : Γιώργος Σιδηρόπουλος
Share on Google Plus

About G.Sid8

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.