Wijnaldum: O Kuyt μου είχε πει πως θα ταίριαζα γάντι στη Liverpool


Ο Gini Wijnaldum αποκάλυψε ότι ο Dirk Kuyt του είπε πως θα ταίριαζε απόλυτα στη Liverpool, λίγο πριν τη μεταγραφή αξίας 25 εκατομμυρίων λιρών από την Newcastle, το περασμένο καλοκαίρι.

O Wijnaldum, από τότε που ενσωματώθηκε στην ομάδα, είναι εντυπωσιακός, προσθέτοντας μια επιπλέον επιλογή στο κέντρο με την ενέργειά του και την ικανότητα να σκοράρει.

Ο Kuyt, που παραμένει αγαπημένος στο Anfield μετά την 6ετή του παραμονή στην ομάδα (2006-2012), είναι εδώ και πολύ καιρό θαυμαστής των ταλέντων του Wijnaldum, και είπε στον συμπατριώτη του πως θα θριαμβεύσει στη Liverpool.

Ο Wijnaldum δήλωσε: «Ο Dirk μου έλεγε συχνά πως συζητούσαν για εμένα στο Melwood, και ήξερα πως υπήρχαν scouts που με παρακολουθούσαν.

«Μου έλεγε πάντα πως η ομάδα θα μου ταίριαζε απόλυτα, και χαιρόμουν πολύ που το άκουγα, αλλά δεν είχα καμία πρόθεση τότε να αφήσω την Feyenoord.

«Ήμουν νέος και είχα καλό προαίσθημα εκεί, οπότε ήθελα να συνεχίσω. Δε σκεφτόμουν να πάω σε άλλη ομάδα.

«Δε σκεφτόμουν καν να φύγω από την Ολλανδία! Ήθελα να μείνω με τους φίλους και την οικογένειά μου.»

Αυτή η μια χρονιά του Wijnaldum στη Newcastle είχε ως αποτέλεσμα να κερδίσει την μεγάλη κίνηση προς το Anfield το περασμένο καλοκαίρι, και έμεινε έκπληκτος όταν έμαθε ότι υπήρχε ένας από τους στόχους του Kenny Dalglish, πολύ πριν τη μεταγραφή του στην ομάδα.

«Πριν από μερικές εβδομάδες, μίλησα με τον Kenny Dalglish και μου είπε πως ξέρει όλες τις δυνατότητές μου, επειδή με παρακολουθούσε για πολύ καιρό,» πρόσθεσε.

«Μου περιέγραφε γκολ που είχα πετύχει με την Feyenoord και πώς έπαιξα σε συγκεκριμένα παιχνίδια – θυμόταν τόσα πολλά!»

Ο Wijnaldum έχει πετύχει 5 γκολ για τους Κόκκινους ως τώρα, και ισοφάρισε στον αγώνα με την Burnley στο Anfield.
Share on Google Plus

About Maria Alexandropoulou

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.