Xabi Alonso: «Ο στενός δεσμός μου με την Liverpool, δεν θα σπάσει ποτέ»


Είναι μεσημέρι στo προπονητικό κέντρο της Bayern Munchen, Säbener Strasse, o Xabi Alonso φτάνει στο γήπεδο και φαίνεται πως ήρθε και πάλι η ώρα για μια από τις φοβερές μπαλιές ακριβείας που περνάει στην καριέρα του.
Όμως, σιγά σιγά, οι μπαλιές και περίπου είκοσι σπουδαία χρόνια στους αγωνιστικούς χώρους, φτάνουν στο τέλος τους...



Για τον πρώην μέσο της Liverpool, η διακοπή των Εθνικών ομάδων του παρέχει την ευκαιρία να κάνει έναν απολογισμό και να προετοιμάσει τον εαυτό του για τις τελευταίες παραστάσεις, με την Bayern να κυνηγάει τη δόξα σε τρεις διοργάνωσεις.
Στο τέλος της σεζόν ο δημοφιλής Ισπανός θα ρίξει αυλαία στην λαμπρή καριέρα του.
Μια καριέρα που ξεκίνησε από την παιδική ηλικία στην ομάδα της πόλης του, Real Sociedad, για να ακολουθήσουν αξέχαστες στιγμές στην πορεία του, φορώντας τη φανέλα τριών υπερδυνάμεων του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, ενώ τεράστια δόξα γνώρισε και με τη φανέλα της Εθνικής Ισπανίας.

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη στην Liverpool Echo, o Alonso μιλάει για την συναρπαστική καριέρα του, παίζοντας για περίπου δύο δεκαετίες στο υψηλότερο επίπεδο, για την ζωή με τους Reds, καθώς και τι επιφυλάσσει το μέλλον για εκείνον όταν κρεμάσει τα παπούτσια του.
Έχουν περάσει σχεδόν οκτώ χρόνια από τότε που ο 35χρονος αποχώρησε από την Liverpool, αλλά αυτό που είναι σαφές είναι ότι η αγάπη του με το σύλλογο και την πόλη παραμένει τόσο ισχυρή όσο ποτέ.

Πανηγυρίζοντας την κατάκτηση του FA Cup στο Cardiff το 2006.
«Η Liverpool εξακολουθεί να είναι ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου και πάντα θα είναι» αναφέρει ο Ισπανός στην Liverpool Echo.
«Αισθάνομαι ακόμα πολύ δεμένος με τον σύλλογο, ακόμη και τώρα που δεν είμαι εκεί, συνεχίζω να ακολουθώ την ομάδα, έχω μείνει σε επαφή με τους φίλους που έχω στο Liverpool, δεν είναι μια κανονική ομάδα, είναι τόσο ιδιαίτερη και πολύ σημαντική για μένα.»
Μια επίσκεψη στο Liverpool την επόμενη σεζόν με το γιο του Jontxu, ο οποίος γεννήθηκε στην πόλη το 2008, έχει ήδη κανονιστεί:
«Αυτό είναι 100% σίγουρο, πραγματικά ανυπομονούμε να επιστρέψουμε, έχω ακούσει μεγάλα πράγματα για τη νέα κερκίδα, το Main Stand.
Ο γιος μου είναι απελπισμένός για να πάει, είναι Liverpool, γεννήθηκε στην πόλη και πάντα ρωτά: ''Μπαμπά. πότε θα πάμε στο Liverpool;'', απαντώντας του ''Εντάξει, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι απασχολημένος τα Σαββατοκύριακα! Μην ανησυχείς όμως, θα πάμε!''»

Υπέγραψε έναντι 10.7 εκατομμυρίων λιρών από τη Sociedad το καλοκαίρι του 2004 και ο Alonso αποδείχθηκε ότι είναι ένα στιγμιαίο χτύπημα στο Kop, ήταν μέρος της ομάδας όταν σήκωσε το Champions League το 2005 υπό τις οδηγίες του Rafa Benitez, για να σηκώσει το FA Cup στο Cardiff, 12 μήνες αργότερα.
«Μου άρεσε πολύ από την πρώτη στιγμή, οι προσδοκίες ήταν υψηλές, αλλά οι στιγμές και τα συναισθήματα ήταν ακόμα καλύτερα.
Η μαγεία του να κατεβαίνεις αυτό το τούνελ στο Anfield, αγγίζοντας το ''This Is Anfield'', βλέποντας το Kop να τραγουδά το ''You'll Never Walk Alone'' είναι κάτι που αμέσως κατέστησε ευκολότερο να κολλήσω με την ομάδα και να έχω μια ισχυρή δέσμευση με το σύλλογο και τους οπαδούς.
Δεν έχω προσποιηθεί ποτέ ότι είμαι κάποιος που δεν είμαι, προσπαθώ πάντα να είμαι κανονικός.
Η προσωπικότητα των ανθρώπων στο Liverpool είναι πολύ ιδιαίτερη, θα ήθελα να είμαι ένας από αυτούς, αν είσαι στο μπαρ, σου προσφέρουν μια πίντα, θέλουν να αισθάνεσαι ευπρόσδεκτος, το ένιωσα από την αρχή.»

Μια μεγάλη αγκαλιά με τον Steven Gerrard, μετά τον απίθανο τελικό κόντρα στην Milan το 2005 και την κατάκτηση του Champions League.
Mετά την αποχώρηση του από το Anfield, ακολούθησαν πέντε σεζόν στη Real Madrid, όπου κέρδισε την La Liga και το Champions League για δεύτερη φορά, ενώ σε εθνικό επίπεδο κατέκτησε δύο συνεχόμενες φορές τουEuro, έχοντας ενδιάμεσα έναν μεγάλο θρίαμβο, κατακτώντας το Παγκόσμιο Κύπελλο.
Αργότερα, το 2014 υπέγραψε συμβόλαιο με την Bayern Munchen, έχοντας back-to-back κατακτήσεις της Bundesliga.
Η ομάδα του Carlo Ancelotti οδηγεί την κούρσα στην Bundesliga, βρίσκεται στα ημιτελικά του Γερμανικού Κυπέλλου ενάντια στην Borussia Dortmund και αντιμετωπίζει σε μια μεγάλη αναμέτρηση στον προημιτελικό του Champions League την Real Madrid.
Aν όλα πάνε στη συνέχεια, το κύκνειο άσμα του Alonso θα είναι η τελευταία του εμφάνιση στον τελικό του Champions League, στο Cardiff στις 3 Ιουνίου.


«Είναι συναρπαστικό», παραδέχτηκε.
«Ένας μεγάλος μήνας έρχεται τώρα τον Απρίλιο, το να υποδεχτώ την Real Madrid στο Allianz Arena και στη συνέχεια να πάω πίσω στο Bernabeu είναι πραγματικά ξεχωριστό, αυτός ο ενθουσιασμός είναι το καλύτερο πράγμα για να έχει ένας ποδοσφαιριστής.
Δεν ήταν μια στιγμή όταν αποφάσισα να αποσυρθώ, ήταν μια διαδικασία για μια στιγμή», πρόσθεσε.
Πάντα πίστευα ότι ήθελά να πάρω την καλύτερη απόφαση για τον εαυτό μου, δεν πρέπει να πιεστώ για να αποσυρθώ από το ποδόσφαιρο, φυσικά δεν είναι εύκολο, επειδή έχω ασχοληθεί με το παιχνίδι για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, πρόκειται να είναι μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή μου, αλλά θα προτιμούσα να το κάνω με αυτόν τον τρόπο και αυτή τη στιγμή και όχι όταν είναι πολύ αργά.»
Αν έχει κάποια επιθυμία να βρεθεί και πάλι στην κορυφή;
«Ναι, αυτό είναι που θέλω να προσπαθήσω να κάνω, να αποχωρήσω στην κορυφή, είμαι ήδη 35 ετών και είμαι χαρούμενος που ακόμα παίζω για την Bayern, η οποία πολεμά για όλους τους τίτλους.
Μέχρι στιγμής τα πράγματα έχουν πάει πολύ καλά, ας ελπίσουμε ότι υπάρχουν ακόμα κάποια πολύ καλά πράγματα για να έρθουν»


Λίγοι παίκτες έχουν πετύχει στην καριέρα τους τόσα πράγματα, έχοντας τόσο μεγάλη επιτυχία σε τρεις διαφορετικές χώρες που έπαιξε, υπό τις οδηγίες μεγάλων προπονητών, όπως Rafa Benitez, Manuel Pellegrini, Jose Mourinho, Carlo Ancelotti και Pep Guardiola.
«Είχα την τύχη να αγωνιστώ σε μεγάλες ομάδες, από την πατρίδα μου, στην Liverpool, από εκεί για την Real Madrid και τέλος για την Bayern Munchen.
Έχω παίξει για την καλύτερη ομάδα στην Αγγλία, την καλύτερη ομάδα στην Ισπανία και την καλύτερη ομάδα στην Γερμανία, αυτό είναι που ήθελα να έχω, μια ωραία καριέρα, έχω παίξει με σπουδαίους παίκτες και δούλεψα με μεγάλους προπονητές, έμαθα πολλά από όλα αυτά.
Έχω την τύχη, αλλά έχω κερδίσει αυτή την τύχη, βρέθηκα στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή, ποτέ δεν είχα ονειρευτεί ότι θα έχω μια τόσο ωραία καριέρα, μου αρέσει το ποδόσφαιρο και αυτό είναι σαν ένα ωραίο ταξίδι του ποδοσφαίρου.»

Συνέντευξη: www.liverpoolecho.co.uk
Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης

Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.