H Εξέλιξη του Emre Can: Το Μέλλον


Επιμέλεια:  Γιώργος Σιδηρόπουλος.



''Είμαι ο Emre Can , είμαι θορυβώδης στο γήπεδο και θέλω να μάχομαι για τους συμπαίκτες μου.''


O Emre διατυπώνει την άποψη του για αυτόν ,μιλώντας την αγγλικά με νόημα και πολύ καλά!


Κατανοώντας , τη διαφορά από την πρώτη μέρα του στο Melwood το καλοκαίρι του 2014. Τότε , έχοντας σεβασμό για το νέο του περιβάλλον , γνώρισε νέα πρόσωπα με ευγένεια και ντροπαλότητα και μιλούσε για τις φιλοδοξίες του με ελπίδα και όχι σιγουριά.


Σήμερα , είναι ένας χαλαρός και ήρεμος άνθρωπος , προσέχοντας ιδιαίτερα τις σκέψεις του και τις απαντήσεις του σε κάθε ερώτηση που του ερωτήθηκε.

''Ηρθα σαν ταλέντο κάπως εδώ στην ομάδα , τώρα είμαι στα 23 μου. Μερικές φορές νιώθω ότι μεγαλώνω πολύ'', είπε γελώντας όταν του ρωτήθηκε τι έχει αλλάξει αυτά τα 3 χρόνια.

''Δεν είμαι ένας νέος πλέον. Τωρα έχω εμπειρία και ξέρω πως είναι να παίζεις στο αγγλικό πρωτάθλημα. Νομίζω η συμπεριφορά μου όσον αφορά την ομάδα έχει αλλάξει από τότε που ήρθα.''

''Εκτος γηπέδου , δεν είμαι ο τύπος που θα μιλήσει πολύ. Αλλά , μέσα στο γήπεδο , μιλάω αρκετά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Θέλω να προσφέρω πράγματα στην ομάδα μου και να την βοηθάω. Έτσι είμαι.''

''Ειναι πολύ δύσκολο να παίζεις εναντίον μας, αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας. Μπορείς να το διαπιστώσεις αυτό , βλέπωντας ότι πιέζουμε πολύ ψηλά. Όλοι μας το έχουμε καθιερώσει στον τρόπο παιχνιδιού μας. Είμαστε αυτή η νέα ομάδα εδώ και ενα-μιση χρόνο , και μου αρέσει πολύ αυτο το στυλ παιχνιδιού. Νομίζω ότι αυτό το στυλ αρέσει σε κάθε παίκτη. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σε αυτόν τον σύλλογο, όλα είναι πολύ όμορφα.''


Ο Can αρνήθηκε να χαρακτηρίσει τον εαυτό του ''αρχηγό'' επιμένοντας ότι ένας τέτοιος χαρακτηρισμός είναι κατάλληλος ,κατά τη γνώμη του, να είναι απόφαση των άλλων.

Aλλά ένα θέμα που ήταν πρόθυμος να αξιολογήσει τον εαυτό του είναι το σκοράρισμα και , συγκεκριμένα, η ανάγκη να βελτιώσει τον προσωπικό του λογαριασμό που μέχρι στιγμης είναι εφτά τέρματα για τους Κόκκινους.

''Θα μπορούσα να είχα σκοράρει περισσότερες φορές , μερικές φορές το σκέφτομαι αυτό'' δήλωσε.

''Εχω σκοράρει περισσότερο φέτος από ότι τις προηγούμενες δύο μου σεζόν εδώ αλλά , φυσικά, ο στόχος μου είναι πάντα να βελτιώνομαι και να σκοράρω περισσότερο. Πάντως νιώθω ότι γίνομαι καλύτερος στο να ανεβαίνω μπροστά. Νομίζω ότι έχω βελτιωθεί ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες.''

''Ο προπονητής πάντα μου λέει όταν έχουμε μια καλή στημένη φάση ή ένα κόρνερ '' Ανέβα στην περιοχή,ανέβα πιο ψηλά,ανέβα στην περιοχή'' και έχει δίκαιο , είναι πιο εύκολο να σκοράρεις σε τέτοιες περιπτώσεις. Μερικές φορές είμαι πολύ παθιασμένος πριν τη φάση έξω από την περιοχή , και πρέπει να μαι πιο ψύχραιμος.''

''Έχω βελτιωθεί αλλά φυσικά μπορώ να βελτιώνομαι όλο και περισσότερο ,μέρα με την μέρα. Θα βελτιωθώ κι'άλλο.''

Βελτίωση και προσαρμογή. Oι αποχρώσεις του να παίζεις στο κέντρο τόνισε ο Can , γοητευμένος από τις εμφανίσεις του Zidane στο Παγκόσμιο Κύπελλο 11 χρόνια πριν.

Τα συστήματα είναι τόσο ευέλικτα επίσης , με έναν σχηματισμό 3-5-2 εμπνευσμένο από την φετινή Chelsea στο πρωτάθλημα  και εφαρμόζοντάς το από τον Klopp περιστασιακά, για παράδειγμα.

''Τα τελευταία χρόνια είναι πολύ ενδιαφέρον όλο αυτό'' δήλωσε ο Emre. ''Πολλοί παίκτες παίζουν πλέον περισσότερες από μία θέσεις. Το 3-5-2 έρχεται να καθιερωθεί. Είναι ωραίο να έχεις επιλογές όπως το να παίζεις με 4-4-2 ή με 4-3-2-1 , 3-5-2.''

''Το Σύγχρονο Ποδόσφαιρο είναι διαφορετικό. Αν κάνεις μια αναδρομή 10 χρόνια πριν , ο επιθετικός είχε ξεκάθαρο ρόλο,νουμερο 9,μέσα στην  περιοχή. Οι αμυντικοί έπρεπε να παίξουν βαθιές μπαλιές για να τον βρουν.''

''Τώρα, όλοι πρέπει να δημιουργούν με την μπάλα στα πόδια τους, όλοι έχουν έναν ρόλο στην οργάνωση του παιχνιδιού. Για παράδειγμα , οι επιθετικοί γυρνάνε στο κέντρο για να πάρουν την μπάλα και να ξεκινήσουν την οργάνωση. Το ποδόσφαιρο έχει αλλάξει. Είναι πάντα ενδιαφέρον να παρακολουθείς αυτό που πρόκειται να έρθει.''

Αυτό που είναι σίγουρο ότι δεν θα αλλάξει ,είναι ο Can.

''Eίμαι ο Emre Can.''

''Eίμαι θορυβώδης εντός γηπέδου.''

''Και θέλω να μάχομαι για τους συμπαίκτες μου.''



Share on Google Plus

About G.Sid8

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.