Το παρελθόν, το παρόν, το μέλλον: Ben Woodburn


Ο νεαρός άσσος στην πρώτη του μεγάλη απολογιστική συνέντευξη μιλά για όλα, πρόσωπα, ονόματα και καταστάσεις. Κυρίες και Κύριοι ο Ben Woodburn στο πιάτο σας.


Επιμέλεια: Γιάννης Δασκολιάς.

Αν και δυσκολεύεται να αποδώσει σε λίγες μόνο λέξεις τι συνέβη τους τελευταίους 12 μήνες στη ζωή του καταλήγει πως προφανώς η ζωή του έχει αλλάξει πολύ με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την δίψα των οπαδών για μία φωτογραφία ή ένα αυτόγραφό του.
«Την πρώτη φορά που κάποιος με πλησίασε ήταν λίγο περίεργο επειδή δεν είχα συνηθίσει σε όλο αυτό. Έχει περάσει ένας χρόνος όμως τώρα και εξοικειώνομαι σιγά-σιγά.»
«Οι φίλοι μου και η οικογένεια μου συμπεριφέρονται το ίδιο ακριβώς οπότε η αλλαγή δεν είναι τόσο μεγάλη αν εξαιρέσεις μερικά αυτόγραφα, αλλά δεν με πειράζει . Είναι όλα μέρος αυτού.»

Ο 17χρονος Ουαλός επιθετικός παρουσιάζεται συνετός και χαμηλών τόνων απέναντι στους δημοσιογράφους του Liverpoolfc.com.
Για το τουρνουά U23 τόνισε ότι ήταν εκπληκτική και διδακτική εμπειρία.
«Απόλαυσα κάθε δευτερόλεπτο από αυτό το τουρνουά. Ήταν πολύ διδακτική διαδικασία, το να έχεις αυτούς τους ανθρώπους γύρω σου κάνουν την μάθηση πιο εύκολη υπόθεση. Δεν θα έλεγα ότι με αγχώνει πλέον κάτι, απλά ενθουσιάζομαι, απλά αγαπώ να παίζω ποδόσφαιρο. Το να είμαι στην ομάδα αρχίζει να αποτελεί καθημερινότητα για εμένα . Οι υπόλοιποι παίκτες πλέον με αντιμετωπίζουν σαν κανονικό παίκτη, δεν είμαι πια ο μικρός και αυτό με κάνει να αισθάνομαι διαφορετικά, μπορώ να ζητάω την μπάλα στις προπονήσεις και τους αγώνες με μεγαλύτερη ευκολία.»

Φυσικά η κουβέντα δεν μπορούσε να ξεφύγει από ‘εκείνο το γκολ με την Leeds’ που τον εισήγαγε δια παντός στο χρονοντούλαπο της κόκκινης ιστορίας ως τον νεότερο σκόρερ στην ιστορία του ένδοξου συλλόγου από το μεγάλο λιμάνι.
« Το τηλέφωνο μου είχε εκραγεί, μηνύματα, κλήσεις , tags , ειδοποιήσεις, όλα» .
Ο Woodburn τα θυμάται και αμυδρά χαμογελά.
 
« Όλη η οικογένεια και οι φίλοι μου   ήρθαν σε επαφή μαζί μου , ήταν τρελό όλο αυτό. Κατάφερα να απαντήσω σε όλα τα μηνύματα αν και μου πήρε αρκετό χρόνο. Ήταν μία απίστευτη στιγμή για εμένα και το περιβάλλον μου, συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο. Δεν επιτρέπεται όμως να αφεθείς σε όλο αυτό και να επαναπαυθείς , παρόλα αυτά έχω βάλει να δω το βίντεο αυτό αρκετές φορές. Είναι όμορφο να το βλέπεις. Πρίν βγώ στον αγωνιστικό χώρο ο κόουτς μου είπε να το απολαύσω , εγώ προσπάθησα να μην μείνω σε αυτό, απλά είχα το νου μου να βγω και να δείξω σε όλους τι μπορώ να κάνω στο παιχνίδι μου. Την επόμενη μέρα στην προπόνηση όλα επανήλθαν στην φυσική τους ροή . Τα παιδία που είχαν ξεκινήσει έκαναν αποθεραπεία και εγώ έκανα κανονικά προπόνηση.»

Ο Woodburn θα κλείσει τα 18 τον Οκτώβρη και ακόμα ζει με τους δικούς του και τον νεότερο αδερφό του χωρίς φυσικά να γίνεται αποδέκτης ‘ ειδικής μεταχείρισης’. Πέρα από τις ποδοσφαιρικές του υποχρεώσεις η μητέρα του τον αναγκάζει να συμμετάσχει στις καθιερωμένες δουλειές που απαιτεί κάθε νοικοκυριό.
Χαμογελά και αποκρίνεται « Δεν μου συμπεριφέρονται διαφορετικά, ακόμα έχω να βοηθάω την μητέρα μου, να τακτοποιώ το δωμάτιο  μου και να πλένω τα πιάτα μου. Είναι το ίδιο με εμένα , προφανώς και ξέρουν ότι η ζωή μου έχει αλλάξει αλλά κρατούν τα πόδια μου στο έδαφος. Όλο αυτό σημαίνει ότι μπορώ να γυρίσω σπίτι και να χαλαρώσω , να δω τηλεόραση , να παίξω Fifa με τους φίλους μου . Όλο κάτι έχω να κάνω στο σπίτι, δεν μένω καθόλου άπραγος. Είτε θα είμαι έξω παίζοντας golf ή θα είμαι στο σπίτι κάποιου φίλου μου.»

«Βασικά άρχισα να παίζω golf λίγο όταν ήμουν μικρός με τους φίλους μου και υπήρχε ένα μάθημα ακριβώς δίπλα στο σπίτι μου, οπότε προσπαθούσαμε να πηγαίνουμε όποτε είχε ήλιο . Είναι απλά μία όμορφη μέρα έξω. Σε χαλαρώνει απίστευτα να το κάνεις αυτό με τους φίλους σου. Αλλά γενικά η ζωή μου έχει παραμείνει η ίδια.»
Την πρώτη φορά που είδε φανέλες με το όνομα του η αλήθεια είναι ότι έβαλε τα γέλια, του φαινόταν σουρεαλιστικό. Τον πήρε τηλέφωνο ένας φίλος του να του πει ότι είδε άνθρωπο με φανέλα της Liverpool που στο πίσω μέρος της έγραφε ‘Woodburn 58’.

«Το είπα στους γονείς μου και γέλασαν και εκείνοι. Χάρηκαν βεβαίως»
Στο tour της Ασίας έπαιξε και στους δύο αγώνες και ο Jurgen Klopp δεν έχασε την ευκαιρία να τον εκθειάσει και να τονίσει την εμπιστοσύνη παρά το νεαρό της ηλικίας του.
«Είναι ωραίο να ακούς ότι κάποιος αναγνωρίζει αυτό που κάνεις», απαντά ο παίκτης με το 58 στη πλάτη. «Έχει δίκιο να λέει ότι δεν έχω συγκεκριμένη θέση στο γήπεδο , είναι λάθος τόσο νεαρός να βάλω ταμπέλα πάνω μου. Ακόμα δεν ξέρω ποια θέση μου ταιριάζει περισσότερο, ούτε νομίζω ότι ξέρει κάποιος. Επομένως πρέπει να συνεχίσω να ανταποκρίνομαι σε διαφορετικές θέσεις και με τον καιρό θα φανεί που μπορώ να αποδώσω καλύτερα.»
«Μου αρέσει να παίζω σαν κεντρικός μέσος αλλά και στα φτερά. Αλήθεια, μου αρέσει να παίζω παντού.»

Ο Γερμανός τεχνικός πιστεύει ότι η τοποθέτηση του νεαρού Ουαλού στο κέντρο θα είναι επωφελής κίνηση μιας και θα αποκτήσει εμπειρίες δίπλα στους μπαρουτοκαπνισμένους συναδέλφους του Henderson και τον Lallana .
 
«Είναι καλό να παίζεις στο κέντρο ειδικά κοντά στον Henderson και τον Lallana ,οι οποίοι είναι παίκτες τοπ επιπέδου και το κάνουν εύκολο να παίζεις μαζί τους. Μου μιλάνε την ώρα του αγώνα και αυτό με βοηθάει. Και οι δύο είναι αρχηγοί με τον δικό τους τρόπο. Ο Hendo είναι ο αρχηγός αλλά και οι δύο μου δίνουν συμβουλές και με επιβραβεύουν και αυτό διευκολύνει αρκετά τα πράγματα.»
Η αστείρευτη δίψα του να μαθαίνει και να ακούει ότι έχει να του προσφέρει ο καθένας είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της αυτοβελτίωσής του.

«Όλοι μου δίνουν συμβουλές, αλλά ειδικά ο Lucas με βοήθησε πολύ κυρίως όταν πέρυσι για ένα διάστημα αγωνιζόταν με την U23. Από τότε μέχρι τώρα με έχει καταστήσει πιο δυνατό και με την επιρροή του με έχει βοηθήσει να νιώσω άνετα στο Melwood. Είναι μία σπουδαία προσωπικότητα και ασκεί επίδραση πάνω μου»
Παρόμοια αισθήματα τρέφει και για τον προπονητή του, τον Klopp.
«Θεωρώ ότι η σχέση μας είναι αρκετά καλή. Θα μου το πει αν κάτι θέλει να γίνεται διαφορετικά, θα με επιβραβεύσει, γενικά είναι πολύ καλός μαζί μου και με έχει βοηθήσει πολύ από τότε που ανέβηκα στην 1η ομάδα.»

«Η πρώτη αγκαλιά που μου έκανε ήταν νομίζω μετά τον αγώνα με την Leeds. Μου έδωσε μια μεγάλη τότε. Είναι σημαντικό να παίρνεις συμβουλές από έναν τέτοιο άνθρωπο, ο οποίος είναι από τους καλύτερους σε αυτό που κάνει. Το μόνο που ελπίζω είναι ότι κάποια μέρα θα μπορέσω με την απόδοσή μου να του το ξεπληρώσω.»
Ο διεθνής με την U19 της Ουαλίας πιστεύει ότι αυτό που κυρίως πρέπει να βελτιώσει στο παιχνίδι του είναι η ωριμότητα. Οι διαφορές της 1ης και της 2ης ομάδας είναι μεγάλες με αποτέλεσμα να απαιτείται προσαρμογή του τρόπου παιχνιδιού.

«Υπάρχουν αποφάσεις μέσα στον αγώνα που διαφέρουν στην πρώτη ομάδα. Η ταχύτητα των πασών , της σκέψης , η υποχρέωση να μην ρισκάρεις στις μεταβιβάσεις , να κρατάς όσο πρέπει την μπάκα είναι από τις σπουδαιότερες.»
«Επίσης θέλω να βελτιώσω το επίπεδο της φυσικής μου κατάστασης. Η Liverpool είναι μία ομάδα που πρεσάρει πολύ τον αντίπαλο και απαιτούνται πολλά τρεξίματα, οπότε θέλω να βελτιώσω αυτόν τον τομέα του παιχνιδιού μου, επειδή έτσι παίζει συνολικά η ομάδα.»

Όσον αφορά για την δουλειά που γίνεται στις εγκαταστάσεις του Kirkby (Ακαδημείες Liverpool) δηλώνει κατηγορηματικά ότι οι προπονητές έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την πρόοδο του. «Έκαναν ευκολότερη τη μετάβαση μου στο Melwood.», όπως λέει και ο παίκτης, «θα τους είμαι για πάντα ευγνώμων» συνεχίζει.
Παράλληλα, δεν διστάζει να αναφερθεί στη φιλία του με τον Trent Alexander-Arnold. Όλοι μας θυμόμαστε την στιγμή που σκόραρε ο Woodburn και ο κολλητός του έτρεξε να πανηγυρίσουν μαζί και να χαρεί με την χαρά του.

«Το κάνει εύκολο να είσαι με τον κολλητό σου στην ομάδα, μπορώ να κάνω παρέα μαζί του όλη την μέρα. Δεν είναι σαν να μπαίνεις στην ομάδα και να μη ξέρεις κανέναν. Είναι αρκετά παρηγορητικό να είσαι με κάποιον που κάνεις παρέα και έχεις μεγαλώσει μαζί.»
Ο Woodburn είναι στην αποστολή που προσγειώθηκε χθες στη Γερμανία για τους αγώνες με την Hertha Berlin, την Bayern Munich και την Atletico Madrid ή Napoli.

Μιλάει ακόμα για την λατρεία του για το reality ‘Love Island’, τις ταινίες που βλέπει στο Netflix και γενικότερα για τις αγαπημένες του ενασχολήσεις . Παίζει Fifa , βλέπει ταινίες του Schwarzenegger  , ακούει Malone και Drake , ενώ λατρεύει το ping-pong.

Κλείνοντας την συνέντευξη ρωτήθηκε τι θα ήθελε να λέει του χρόνου το ίδιο χρονικό διάστημα στην προετοιμασία.
« Θα ήθελα να πω ότι κερδίσαμε τους επόμενους αγώνες μας. Μετά από αυτό ; Θα ήθελα να πω ότι έπαιξα περισσότερους αγώνες και ότι η ομάδα κερδίσαμε τουλάχιστον ένα τρόπαιο και ότι τα πήγαμε καλά τόσο στο UCL όσο και στην Premier League. Προσπαθώ πάντως να σκέφτομαι το παρόν και θέτω βραχυπρόθεσμους στόχους στον εαυτό μου αλλά για την ώρα με ενδιαφέρει να παίξω παιχνίδια, να σκοράρω και να κερδίσουμε αγώνες.»
 
«Κατά κάποιο τρόπο νιώθω ότι είμαι μέλος της πρώτης ομάδας αλλά ξέρω ότι έχω πολύ δρόμο να διανύσω ακόμα, πολύ δρόμο για να φτάσω εκεί που ονειρεύομαι. Είμαι ικανοποιημένος με το τι έγινε την περσινή σεζόν, αλλά υπάρχει πολύ δουλειά ακόμα και πολύς δρόμος να περπατηθεί. Απλά θέλω να δείξω σε όλους τι είμαι ικανός να κάνω και να προοδεύσω σε σχέση με πέρυσι.»
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.