Coutinho: '' Είμαι αισιόδοξος για τη φετινή σεζόν''

Γράφει ο Τσακαλέρης Χρήστος...


Ο Philippe Coutinho επέστρεψε στο Melwood την Τρίτη το πρωί γεμάτος σιγουριά και αισιοδοξία ότι η Liverpool θα απολαύσει μια επιτυχημένη πορεία τη σεζόν 2017-18.










Ο Βραζιλιάνος επέστρεψε στο Merseyside για να ξεκινήσει την προετοιμασία έχοντας διακοπές για μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω των διεθνών δεσμεύσεών του το καλοκαίρι.

Ακολούθησε ο Adam Lallana, με το ζευγάρι να συμμετέχει σε αξιολογήσεις φυσικής κατάστασης πριν από την επανένωση με την κύρια ομάδα αργότερα αυτή την εβδομάδα.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και είμαι έτοιμος να ξεκινήσω την προετοιμασία", δήλωσε ο Coutinho στο Liverpoolfc.com.

"Είχα ένα πολύ καλό καλοκαίρι με την οικογένεια και τους φίλους μου στη Βραζιλία και είχα αρκετό χρόνο για να ξεκουραστώ και να το απολαύσω. Για να είμαι ειλικρινής, δεν ήταν τόσο ζεστά εκεί ... αλλά και πάλι λίγο πιο ζεστά από εδώ!

'' Ήταν ωραίο να επιστρέψω και να δω τους συμπαίκτες μου εδώ σήμερα(σ.σ. χθες). Δεν προπονούμαι μαζί τους, αλλά σύντομα θα επιστρέψω μαζί τους και ανυπομονώ για αυτό."

Σε μια προσωπική σημείωση, ο Coutinho στοχεύει να βελτιώσει τα επίπεδα απόδοσης της τελευταίας του σεζόν, στην οποία πέτυχε 14 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις για να τερματίσει ως ο πρώτος σκόρερ της Liverpool.

  "Δουλεύω - κάθε μέρα προσπαθώ να βελτιωθώ και ελπίζω ότι αυτή τη σεζόν μπορώ να κάνω ακόμα καλύτερα πράγματα από την τελευταία σεζόν'', συνέχισε. ''Στόχος μου είναι πάντα να βελτιώνομαι.

  '' Ήταν μια καλή σεζόν. Φυσικά, θέλαμε να κερδίσουμε κάτι, αλλά είμαστε έτοιμοι εδώ για να αρχίσουμε και πάλι να κάνουμε τα πάντα για να έχουμε μια καλύτερη χρονιά.

  ''Όλοι έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη και αυτό είναι το κλειδί για τους παίκτες. Είμαι σίγουρος - νομίζω ότι ο καθένας είναι."



Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.