ΕΠΙΣΗΜΟ: Ποδοσφαιριστής της Liverpool o Andy Robertson!


Η Liverpool ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα την απόκτηση του Andy Robertson από την Hull!



O διεθνής Σκωτσέζος αριστερός μπακ, υπέγραψε μακροχρόνιο συμβόλαιο με την ομάδα στο Melwood την Παρασκευή, μετά την ολοκλήρωση των ιατρικών εξετάσεων και θα ενσωματωθεί αμέσως με την υπόλοιπη ομάδα, όταν αυτή επιστρέψει από το Hong Kong.

Η μεταγραφή όπως έχει διαρρεύσει κόστισε 8 εκατομμύρια λίρες, με τα μπόνους να φτάνουν το ποσό στις 10, μια καλή προσθήκη, εάν αναλογιστεί κανείς τα ποσά που παίζονται σήμερα.

Μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής, ο 23χρονος, ο οποίος πήρε τη φανέλα με τον αριθμό 26, δήλωσε στο επίσημο site της ομάδας:

"Αισθάνομαι λίγο σουρεαλιστικά αυτή τη στιγμή, προφανώς είμαι ευτυχής.
Υπήρξαν πολλές εικασίες τις τελευταίες δύο εβδομάδες, αλλά χαίρομαι που η συμφωνία τελικά έγινε και είμαι παίκτης της Liverpool."

"Η οικογένειά μου είναι περήφανη για αυτό που έχω πετύχει μέχρι στιγμής και είναι πανευτυχείς, όπως και εγώ βέβαια. Όλοι ανυπομονούμε να είμαστε μέλη της οικογένειας της Liverpool."

"Όταν μεγαλώνεις ως παιδί, ονειρεύεσαι να παίζεις σε μεγάλες ομάδες όπως η Liverpool και να το πραγματοποιήσεις, είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για μένα."

"Θέλω απλώς να αποδείξω στους ανθρώπους τι μπορώ να κάνω σε αυτό το επίπεδο, ελπίζω να τα καταφέρω αυτό το καλοκαίρι και να συνεχίσω να κάνω καλά πράγματα για αυτή την ομάδα".
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.