Origi: ''Δεν έχω πιάσει ακόμη το ταβάνι μου''

Πεπεισμένος ότι θα πετύχει στη Liverpool παρουσιάζεται ο Divock Origi, ο οποίος θεωρεί ότι δεν έχει πιάσει ακόμη το ποδοσφαιρικό του ''ταβάνι''. 


Ο Bέλγος επιθετικός πέτυχε 11 γκολ την περασμένη σεζόν, ξεκινώντας 21 φορές ως βασικός, ωστόσο ίσως φέτος έχει να αντιμετωπίσει μεγαλύτερο ανταγωνισμό, λόγω της εξαιρετικής παρουσίας του Dominic Solanke στην προετοιμασία ως τώρα. 

Η Liverpool, πιο συγκεκριμένα, διαθέτει στο επιθετικό της οπλοστάσιο τους Sturridge, Firmino, Solanke, αλλά και τον Danny Ings που επέστρεψε από τον σοβαρό τραυματισμό του. Ο Origi καταλαβαίνει ότι δε θα είναι εύκολο να κερδίσει θέση βασικού, όμως λέει ότι πιστεύει στις δυνατότητές του.

''Έχω κάνει βήματα προόδου. Βλέπω πολλές προοπτικές σε εμένα. 

''Είχα μερικές πολύ καλές στιγμές και μερικές άλλες που ήταν δύσκολες, πράγμα που είναι φυσιολογικό όταν ακόμα εξελίσσεσαι. Δεν έχω πιάσει ακόμα το ταβάνι στην καριέρα μου.

''Θέλω να ευχαριστιέμαι το παιχνίδι κάθε στιγμή. Δεν είναι εύκολο αλλά πρέπει να δουλεύεις σκληρά, και όσο πιο πολύ μεγαλώνεις, τόσο περισσότερο καταλαβαίνεις ότι παίζονται πολύ περισσότερα από το να ευχαριστιέσαι απλά το παιχνίδι.

''Είμαι πολύ παθιασμένος τύπος. Δε θα ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου χωρίς να πιάσω το ταβάνι μου. Αυτό που ξέρω είναι ότι πιστεύω στις ικανότητές μου. Άμα διασκεδάζω κάθε λεπτό, τότε θα έρθουν καλά πράγματα και τα όσα άσχημα θα με κάνουν πιο δυνατό. 

''Η πίεση είναι ανθρώπινο συναίσθημα, το ίδιο και η αμφισβήτηση ή το να είσαι στα κάτω σου. Αλλά κοιτάζω περισσότερο τη θετική πλευρά. Εκτιμώ πολύ τα πράγματα που έχω στη ζωή μου, ακόμη και τα μικρά πράγματα: το να είμαι υγιής και να έχω την οικογένεια μου δίπλα μου.

''Το γεγονός ότι μπορώ να παίξω σε αυτό το επίπεδο σε αυτή την ηλικία, είναι ευλογία. Πρέπει να ευχαριστηθώ την κάθε στιγμή του. Το ποδόσφαιρο πάντα ήταν ένας τρόπος έκφρασης για εμένα.


O Origi είναι μόλις 22 ετών, όμως ετοιμάζεται ήδη για την τρίτη του σεζόν με τη Liverpool. Ο ίδιος δηλώνει πολύ χαρούμενος για την παρουσία του στους Reds.

''Όταν ερχόμουν εδώ δεν ήξερα τι να περιμένω. Επισκέφτηκα την πόλη και την ομάδα πριν υπογράψω και γνώρισα ανθρώπους.

''Οι άνθρωποι εδώ είναι ξεχωριστοί. Είναι ζεστοί και πάντα σε αντιμετωπίζουν ζεστά και με σεβασμό.

''Είναι παθιασμένοι και άνθρωποι που δουλεύουν σκληρά και πάντα θέλουν να σε βοηθήσουν. Πάντα εκτιμώ τα θετικά vibes και την αγάπη του κόσμου.

''Όταν σκοράρω το μοιράζομαι με τους υποστηρικτές μας. Όταν κάνω κάτι καλό το μοιράζομαι με αυτούς. Όταν έχουμε άσχημες στιγμές, τις περνάμε μαζί.''

Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.