Steven Gerrard: "Ανυπομονούμε για το πρώτο παιχνίδι!"


Ο Steven Gerrard ξεκίνησε την Δευτέρα την πρώτη του μέρα ως προπονητής της Liverpool U18, καθώς η προετοιμασία των ομάδων της Ακαδημίας ξεκινάει νωρίτερα - και ήδη ανυπομονεί να πάρει τα ηνία για το πρώτο του παιχνίδι. 



Ο μύθος των Reds καλωσόρισε τη νέα παρτίδα των παικτών του στο Kirkby, καθώς υποβλήθηκαν σε μια ημέρα αξιολογήσεων και δοκιμών φυσικής κατάστασης, προτού φτάσουν στο γήπεδο την Τρίτη για να ξεκινήσουν την δουλειά με μπάλα.

Ο Gerrard δήλωσε στο Liverpoolfc.com: "Είναι συναρπαστικό, το περίμενα όλο το καλοκαίρι, ενώ είχα κάνει ένα διάλειμμα, είμαι εδώ τώρα και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος.
Το 95% του σχεδιασμού πραγματοποιήθηκε στο τέλος του περασμένου έτους, έκανα πολύ δουλειά με τον Alex Ιnglethorpe, ήταν μεγάλη βοήθεια για μένα.
Νιώθω έτοιμος, είμαστε οργανωμένοι και έχω ένα φανταστικό προσωπικό γύρω μου, δεν μπορούμε να περιμένουμε για το πρώτο παιχνίδι της σεζόν."

Ο Gerrard προσχώρησε στα αποδυτήρια με τη νέα του ομάδα και το προσωπικό του, το οποίο περιλαμβάνει την άφιξη του Jordan Milsom από την πρώτη ομάδα στο Melwood.

"Οι παίκτες είναι τυχεροί, ίσως να μην το συνειδητοποιήσουν επειδή δεν έχουν πάει σε πολλές άλλες ομάδες, αλλά η Liverpool είναι πολύ χαλαρή από την άποψη της αθλητικής επιστήμης.
Είμαι τυχερός που έχω μαζί μου τoν Jordan Milsom, με τον οποίο δούλευα εδώ και έξι ή επτά χρόνια στο Melwood, ήμουν τυχερός που τον έβαλα στην ομάδα, είναι μάστερ στην αθλητική επιστήμη, στους αριθμούς και να προετοιμάσει τους παίκτες για το πρώτο παιχνίδι της σεζόν. Από την οπτική γωνία ενός παίκτη, έχω βρεθεί κι εγώ, αυτά τα τρεξίματα που κάνουν σήμερα, τα άλματα και τα τεστ, είναι η βαρετή πλευρά, αλλά πρέπει να γίνει, πρέπει να βρούμε μια βάση και να δούμε πού βρίσκονται.
Οι μπάλες θα βγουν από αύριο, σήμερα είναι μόνο για να καταλάβουν πού βρίσκονται."

Ο Gerrard ήταν πρόθυμος να φέρει τον Milsom στο προσωπικό των U18 έχοντας συνεργαστεί στενά με το προπονητή γυμναστικής που γεννήθηκε στο Liverpool.
"Τον έχω ζήσει στις αποκαταστάσεις μου, πόσο καλά με είχε στο γυμναστήριο, πόσο καλά ένιωσα να πηγαίνω στον αγωνιστικό χώρο και τι είναι σαν άνθρωπος, νομίζω ότι θα είναι πολύ καλός για τα παλικάρια. Τους είπα σήμερα το πρωί, πηγαίνετε σε αυτόν και χρησιμοποιείστε τον.
Όταν ήμουν μαθητής πλήρους απασχόλησης στο Liverpool, νομίζω ότι είχαμε δύο ή τρία στελέχη, αυτά τα παλικάρια πήραν εμπειρογνώμονες σε κάθε τομέα τώρα για να χρησιμοποιήσουν.
Είναι πολύ τυχεροί και πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτούς τους ανθρώπους για να σιγουρευτούν ότι είναι στην καλύτερη κατάσταση που μπορούν να βρίσκονται στο πρώτο παιχνίδι της σεζόν.

Ο Milsom δεν είναι η μόνη νέα προσθήκη στο προσωπικό της U18, ο Tom Culshaw προωθείται από την U15 και θα λειτουργήσει ως βοηθός του Gerrard.
Οι δυο τους έχουν μια μακροχρόνια φιλία που ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας, όταν ήταν στην Ακαδημία μαζί ως παίκτες.
"Είπε ο Alex όταν αρχίσαμε να μιλάμε γι 'αυτό ότι θα ήταν καινούργιο για μένα και ήταν μια μεγάλη δουλειά και ένα μεγάλος ρόλος", δήλωσε ο Gerrard και συνέχισε:
"Το συνειδητοποίησα αυτό και έτσι ήθελε να βάλει έναν βοηθό δίπλα μου, κάποιον που έχω εμπιστοσύνη.
Συνάντησα τον Tommy όταν ήμασταν μικρά παιδιά σε ένα συμβούλιο στην Liverpool και κάναμε τα μαθήματα μας με πλήρη απασχόληση και έπαιζα μαζί του στην U18.
Ξέρουμε ο ένας τον άλλον κι έχω εντυπωσιαστεί από αυτόν, νομίζω ότι αξίζει την προώθηση από την U15 στην U18 και αισθάνομαι πολύ σίγουρος που τον έχω δίπλα μου."


Ολοκληρώνοντας την ομάδα προσωπικού του Gerrard, είναι ο αναλυτής Scott Mason και ο προπονητής τερματοφυλάκων Neil Edwards.
Ο 37χρονος πρόσθεσε: "Επειδή εγώ, ο Tommy, και ο Jordan είμαστε νέοι, θεωρήσαμε σημαντικό να έχουμε λίγα στελέχη που είναι συνηθισμένοι σε αυτή την ομάδα και αυτο το ηλικιακό σύνολο για να μας βοηθήσουν.
Είμαστε όλοι μαζί, έχουμε γίνει σήμερα μια ομάδα και ελπίζουμε ότι μπορούμε να μείνουμε μαζί για μεγάλο χρονικό διάστημα."

Ο Gerrard θα οδηγήσει την ομάδα του μέσα από μια σειρά φιλικών τις ερχόμενες εβδομάδες στο πλαίσιο προετοιμασίας, πριν το ξεκίνημα της σεζόν και λεπτομέρειες θα γίνουν σύντομα γνωστές στο Liverpoolfc.com.

"Έχουμε έξι ή επτά φιλικά πριν από την σεζόν, έχουμε τη διάθεσή μας και τα προσδοκούμε.
Αυτό είναι σημαντικό για εμάς, να δοκιμάσουμε διαφορετικούς σχηματισμούς, συστήματα, να συνηθίσουμε σε άτομα και να τα δοκιμάσουμε σε διάφορες θέσεις της ομάδας, αλλά όλοι, συμπεριλαμβανομένων και των παικτών, ανυπομονούμε για τον Αύγουστο και δεν μπορούμε να περιμένουμε για το πρώτο παιχνίδι.
Ας ελπίσουμε ότι θα είναι στην ακαδημία μας, ελπίζουμε ότι θα είναι στην έδρα μας και θα μπορέσουμε να ξεκινήσουμε νικηφόρα."

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.