Γνωρίστε το νέο μέλος του backroom team της Liverpool

Η Liverpool δεν έχει προσθέσει απλά στο αγωνιστικό κομμάτι αυτό το καλοκαίρι - το τμήμα φυσιοθεραπείας του συλλόγου έχει επίσης υποδεχτεί ένα νέο πρόσωπο στις τάξεις του.










Οι Reds προσέλαβαν τον Christopher Rohrbeck από τη FSV Mainz για να συμμετάσχουν στο ιατρικό team.

Ο 39χρονος έχει πάρει τον τίτλο του φυσιοθεραπευτή της πρώτης ομάδας, δουλεύοντας παράλληλα με τον επικεφαλής φυσικοθεραπευτή Andy Renshaw και την ομάδα του.

  "Φυσικά το γεγονός ότι ήταν η Liverpool με έκανε να θέλω να έρθω με το μέγεθος της ομάδας να είναι τεράστιο, αλλά ο Jürgen μου είπε ότι θα ένιωθα μια ομάδα παικτών και προσωπικού που είναι ένα τέλειο group", δήλωσε ο Rohrbeck στο Liverpoolfc.com.

  "Για μένα, αυτό ήταν το πιο σημαντικό σημείο γιατί θα συνεργαζόμουν μαζί τους συνέχεια."

Η έξοδος από τη Mainz δεν ήταν εύκολη απόφαση για τον Rohrbeck, έχοντας εργαστεί εδώ και 14 χρόνια στην ομάδα της Bundesliga από τότε που αρχικά βρέθηκε εκεί το 2003.

Έκανε πλάκα : '' Ήταν σαν το καθιστικό μου στη Mainz! Ήμουν εκεί για 14 χρόνια από το 2003. Ήταν η πρώτη μου δουλειά μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσής μου. Γνωρίζω λοιπόν τα πάντα για τον σύλλογο καθώς μεγάλωσα εκεί.

  ''Αλλά η οικογένειά μου και εγώ θέλαμε να πάμε σε άλλη χώρα για να μάθουμε μια νέα γλώσσα και επίσης να δώσω στα παιδιά μας κάποιες νέες εμπειρίες ζωής. Όταν ο Jürgen με ρώτησε αν θα έρθω εδώ, η απόφαση δεν ήταν εύκολη, αλλά μία που θέλαμε να πάρουμε.''

Κατά την ένταξή του στη Liverpool, ο Rohrbeck συνδέεται με τον Jürgen Klopp για δεύτερη φορά καθώς ήταν και μέλος του backroom team του προπονητή κατά τη διάρκεια του χρόνου του με τη Mainz.

Στη μετάβαση στο Merseyside είναι η σύζυγός του και τα τρία παιδιά του.

  "Μας αρέσει η εμπειρία και θέλουμε να το απολαύσουμε εδώ", είπε. "Μας αρέσει ο πολιτισμός στο Liverpool. Είχαμε ένα πολύ ωραίο, ζεστό καλωσόρισμα και υπάρχουν συμπαθητικοί άνθρωποι γύρω από εκεί που μένουμε. Είναι τέλεια.

  ''Νομίζω ότι θα είναι μια δύσκολη περίοδος για την μεγαλύτερη κόρη μου όταν ξεκινήσει το σχολείο τον Σεπτέμβριο! Αλλά θα το χειριστεί. Ζώντας στο Liverpool θα τους δώσουμε περισσότερες εμπειρίες από ότι θα μπορούσαμε να τους δώσουμε στη Γερμανία.''

Πρόσθεσε: " Ήμουν στην Αγγλία και τη Σκωτία για διακοπές. Στο Liverpool, νομίζω ότι είναι ένας τέλειος συνδυασμός όλων των άλλων πόλεων που επισκέφτηκα. Είναι μια πολύ σύγχρονη, νέα πόλη, αλλά στη συνέχεια έχετε τις αποβάθρες Albert Dock και τις τοποθεσίες της παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Όλα αυτά είναι κοντά. Είναι ωραία πόλη.

  "Ανυπομονώ για τα παιχνίδια και την ατμόσφαιρα στο Anfield γιατί αυτό θα είναι διαφορετικό από τη Γερμανία, νομίζω."
Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.