ΕΠΙΣΗΜΟ: Παίκτης της Liverpool ο Keita!

Και επίσημα ανακοίνωσε την απόκτηση του Naby Keita από την Λειψία η Liverpool, για τον Ιούλιο του 2018. 

Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης 



Και επίσημα στο τέλος του φτάνει το ''σήριαλ'' Keita, με τον μέσο από τη Γουινέα να γίνεται παίκτης του Jurgen Klopp μετά το πέρας της φετινής σεζόν. 

Ο 22χρονος σκόραρε πέρυσι 8 γκολ σε 31 εμφανίσεις με τον Γερμανικό σύλλογο, βοηθώντας τον να κατακτήσει τη 2η θέση στη Bundesliga. 

Στις πρώτες του δηλώσεις ως Red, ο Keita είπε:

''Είμαι πανευτυχής που έγινε η συμφωνία, κάτι που θα μου επιτρέψει να γίνω παίκτης της Liverpool το επόμενο καλοκαίρι, όταν και θα γίνω μέρος ενός project που με ενθουσιάζει απίστευτα.

''Η συγκέντρωσή μου στην Λειψία παραμένει εντελώς ίδια μέχρι το τέλος της παρουσίας μου στην ομάδα. Έχω δώσει τα πάντα όσες φορές φόρεσα αυτή τη φανέλα, και αυτό θα συμβεί μέχρι την τελευταία μου εμφάνιση. 

''Έχοντας ξεκαθαρίσει το μέλλον του, πλέον μπορώ να συγκεντρωθώ στο να βοηθήσω τη Λειψία να πετύχει μεγάλα πράγματα αυτή τη σεζόν. Μέχρι να ενσωματωθώ στη νέα μου ομάδα, το επόμενο καλοκαίρι, θα παραμείνω υποστηρικτής από απόσταση.''

Η Liverpool πλέον στρέφει το ενδιαφέρον της στις περιπτώσεις των Thomas Lemar και Virgl van Dijk, με τους οποίους αναμένονται εξελίξεις σύντομα. Μείνετε συντονισμένοι στο LiverpoolFans.gr για το μεταγραφικό ''θρίλερ'' που ακολουθεί!
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.