Firmino: ''Φέτος θέλουμε τρόπαια''

O Roberto Firmino μιλάει για τους προσωπικούς του στόχους τη φετινή σεζόν με τη Liverpool, για το θέμα Coutinho, καθώς και για την πρώην ομάδα του και αντίπαλο των Reds στα προκριματικά του Champions League, Hoffenheim. 

Επιμέλεια: Γιώργος Δρογγίτης


Για όλα μίλησε ο Roberto Firmino σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε. 

Ο Βραζιλιάνος επιθετικός αναφέρθηκε στους στόχους του με την ομάδα, και φάνηκε αισιόδοξος ότι θα μπορέσει να πετύχει παρόμοιο αριθμό τερμάτων με τους world class striker που αγωνίζονται στα Ευρωπαϊκά πρωτάθλημα.

''Πιστεύω ότι μπορώ να σκοράρω τόσα γκολ (20 ή περισσότερα). Προετοιμάστηκα πολύ καλά με την υπόλοιπη ομάδα. Ελπίζω να έχουμε μια επιτυχημένη σεζόν και τα γκολ θα έρθουν από μόνα τους. Κάθε παίκτης έχει φιλοδοξίες κατά τη διάρκεια της σεζόν και δε σκοπεύω να διαφέρω ως προς αυτό.

''Δεν αγχώνομαι καθόλου. Όταν μπαίνω στο γήπεδο μεταμορφώνομαι. Γίνομαι διαφορετικός άνθρωπος και επικεντρώνομαι μόνο στο παιχνίδι, ξεχνώντας οτιδήποτε άλλο. Η μοναδική μου επιθυμία είναι να βγαίνω νικητής.''

Ο ''Bobby'' άφησε τη φανέλα με τον αριθμό 11 για την αντίστοιχη με τον αριθμό 9, ο οποίος ως γνωστών έχει βαριά κληρονομιά.

''Έχω ακούσει για άλλους παίκτες με το νούμερο 9 που έχουν παίξει εδώ, και πάντα είμαι πρόθυμος να βοηθήσω την ομάδα μου προσπαθώντας να πετύχω γκολ για να κερδίσουμε αγώνες. 

''Η φανέλα με τον αριθμό 9 ήταν ελεύθερη και με ρώτησαν αν την ήθελα. Το 9 είναι ξεχωριστός αριθμός για τους Βραζιλιάνους και μου αρέσει κι εμένα, άρα άλλαξα τον αριθμό από μόνος μου. Είμαι χαρούμενος που ξέρω ότι η δουλειά μου αναγνωρίζεται από τους φιλάθλους μας και την ομάδα. Ελπίζω να μπορώ να μεγαλώνω αυτή την αναγνώριση κάθε μέρα.''

Βλέποντας τον Βραζιλιάνο να εκτελεί μέχρι στιγμής τα πέναλτι της Liverpool σε προετοιμασία αλλά και πρεμιέρα της Premier League, εύλογα γεννιέται το ερώτημα αν είναι πλέον ο νούμερο ένα εκτελεστής της ομάδας από την άσπρη βούλα. Ο ίδιος απαντάει: 

''Δεν είμαι σίγουρος. Θα δούμε. Είναι απόφαση του προπονητή.''

Τη σεζόν που προηγήθηκε της μεταγραφής του στους Reds, ο Firmino πέτυχε 20 γκολ με τη Hoffenheim. Ο 24χρονος αναφέρθηκε στον καιρό του εκεί, καθώς οι Reds ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν την πρώην ομάδα του για τα προκριματικά του Champions League.

''Εκείνη την σεζόν πέτυχα 20 γκολ. Έπαιξα ως δεκάρι και μερικές φορές ως striker. Πάντα βοηθούσα την ομάδα όσο περισσότερο μπορούσα. Δε μαχόμασταν πάντα για τις πρώτες θέσεις, αλλά είχαμε καλή ομάδα και έβαζα πολλά γκολ στη διάρκεια των τεσσάρων σεζόν. Αλλά τώρα δημιουργώ μια νέα ιστορία εδώ και είμαι πολύ χαρούμενος που θα παίξω απέναντί τους για πρώτη φορά.

''Όταν έφτασα στη Γερμανία ήταν δύσκολο. Ο καιρός, το φαγητό και κυρίως η γλώσσα. Το ποδόσφαιρο ήταν επίσης διαφορετικό σε σχέση με τη Βραζιλία. Έμαθα πολλά. Βελτίωσα τη σκέψη μου και ευχαριστώ τη Hoffenheim για το χρόνο που πέρασα εκεί, επειδή πήρα πολλές εμπειρίες και έγινα μια πολύ πιο δυνατή προσωπικότητα. Έπρεπε να παλέψω για τα πάντα.

''Κληρωθήκαμε με την πιο δύσκολη ομάδα. Είναι εξαιρετική ομάδα, με νέο προπονητή, ο οποίος ξέρει πολλά για το ποδόσφαιρο. Θα είναι δύο δύσκολα παιχνίδια για εμάς, αλλά ελπίζω να μπορέσουμε να επιβάλλουμε το ρυθμό μας και να εφαρμόσουμε όσα κάναμε στην προετοιμασία.

''Όλα όσα κάνει η ομάδα τα τελευταία χρόνια, είναι για να μας βοηθήσει να κάνουμε το καλύτερο δυνατό και να γίνουμε νικητές.''

O Philippe Coutinho κατέθεσε αίτημα μεταγραφής, με τον πολύ καλό του φίλο Roberto Firmino να μη θέλει να μπει στη διαδικασία να σχολιάσει την κίνηση του μικρού μάγου. Ο δεσμός τους είναι πολύ δυνατός, με τον ''Bobby'' να ελπίζει στην παραμονή του φίλου του. 

''Δε μπορώ να πω τίποτα για τον Coutinho, αλλά ελπίζω να μείνει.

'' Είμαι πολύ χαρούμενος από τη μέρα που έφτασα εδώ. Έχω πάθος για τα πάντα, για την ομάδα, για την πόλη και ειδικά για τους φιλάθλους. Είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω να συνεισφέρω όλο και περισσότερα κάθε μέρα για να κερδίσουμε το πρωτάθλημα και να πετύχουμε σπουδαία πράγματα.

''Θα δώσω τα πάντα. Θα βοηθήσω την ομάδα την ομάδα και θα κάνω ο,τι περνάει από το χέρι μου για να ανανεώσω το συμβόλαιό μου. Δε ξέρω τι θα συμβεί, αλλά ακόμη έχω συμβόλαιο για δύο χρόνια και θα προσπαθήσω να μείνω εδώ. Ελπίζω να μπορέσουμε να πετύχουμε αυτά που αξίζουμε, και το κυριότερο πράγμα είναι ότι θέλουμε τρόπαια αυτή τη σεζόν.''
Share on Google Plus

About George Drogg

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.