Κλοπ: Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω τον Σολάνκε!

Επιμέλεια: Απόστολος Παπανικολόπουλος

Μόνο καλά λόγια είχε να πει ο Γιούργκεν Κλοπ για την μικρή συμμετοχή του Ντόμινικ Σολάνκε στο ματς με την Μπέρνλι, σχολιάζοντας πως ο νεαρός είναι "γεμάτος ευφορία και ποιότητα".

Μια ανάσα από το πρώτο του γκολ με τα κόκκινα ήρθε ο νεαρός Άγγλος, που είδε τον Πόουπ να αποσοβεί την προσπάθειά του στα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης, με αποτέλεσμα η ομάδα να μείνει στο 1-1.

Πέραν του γκολ που τελικά δεν ήρθε, η είσοδος του Σολάνκε έγινε αδιαμφισβήτητα αισθητή και άλλαξε τα δεδομένα του ματς, όχι όμως και το σκορ.

Ο Κλοπ ήταν ικανοποιημένος με τη συνεισφορά του παίκτη στο παιχνίδι και δηλώνει ενθουσιασμένος με την προοπτική που δείχνει στις πρώτες του μέρες στο Άνφιλντ.

"Είναι ενθουσιώδες, απίστευτα ενθουσιώδες. Είμαι πολύ χαρούμενος που τον έχω γύρω μου. Είναι ένα καταπληκτικό παιδί."

"Παίρνει κάθε λεπτό ως μια ευκαιρία. Αυτό είναι το πλεονέκτημα της ηλικίας του. Όταν είσαι σε αυτή την ηλικία και έχεις παίξει ελάχιστα στην Πρέμιερ Λιγκ, τότε είναι ένα ματς Πρέμιερ Λιγκ στα στατιστικά, είτε είναι ένα λεπτό, είτε δυο, είτε πέντε, είτε είκοσι. Δεν τον ενδιαφέρει και πολύ αυτό."

"Μπορείτε να το δείτε, είναι γεμάτος ευφορία και ποιότητα, είναι πολύ καλό να το βλέπεις!"


Πηγή: liverpoolfc.com
Share on Google Plus

About Tolis Papanikolopoulos

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.