Danny Ings: "Χαρούμενος που επέστρεψα, θα κάνω τα πάντα για την ομάδα!"


Δείχνεις το μεγαλείο της ψυχής σου, όταν δεν τα παρατάς και ο Danny Ings είναι παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας!



Ο Άγγλος επιθετικός μετά από ένα χρόνο απουσίας λόγω δεύτερου συνεχόμενου σοβαρού τραυματισμού, επέστρεψε στα γήπεδα στον αγώνα της Τρίτης με την Leicester κι έδειξε σε όλους πως είναι νικητής.

Μπορεί η ομάδα να θέλει να ξεχάσει τον συγκεκριμένο αγώνα, όμως ο Danny θα τον θυμάται για καιρό, καθώς ήταν αυτό που περίμενε για τουλάχιστον ένα χρόνο: την επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους.

Σε συνέντευξη του, ο Ings μίλησε για όσα αφορούν τον τραυματισμό του, την αποκατάσταση του, όπως και την πολυπόθητη επιστροφή στα γήπεδο.

"Έχω ανάμεικτα συναισθήματα, θέλαμε να πάρουμε τη νίκη και να έχουμε μια τέλεια νύχτα, πήρα λεπτά συμμετοχής μετά από τον μακρύ δρόμο της αποκατάστασης, αλλά δεν ήταν η βραδιά μας στο τέλος.
Βλέποντας το από την πλευρά μου, είναι υπέροχο που επέστρεψα και ήμουν ανάμεσα στα παιδιά που ταξίδεψαν εκτός έδρας, είναι καλό που επέστρεψα κι ελπίζω ότι μπορώ να χτίσω σε αυτό."

Το περασμένο διάστημα, ο Ings αγωνίστηκε με την ομάδα της U23 υπό τις οδηγίες του Neil Critchley, παίζοντας πέντε αγώνες σημειώνοντας ένα τέρμα, με την ομάδα να έχει ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα.
Ο Άγγλος ανέφερε ότι ήταν κάτι θαυμάσιο, έχοντας την δυνατότητα να αγωνιστεί με τους μικρούς, αλλά δεν το συγκρίνει με το ποδόσφαιρο με την πρώτη ομάδα.

"Το να αγωνιστώ με την U23 ήταν υπέροχο για μένα γιατί μετά από ένα μεγάλο διάστημα που βρέθηκα εκτός είχα μια εξαιρετική δυνατότητα να δουλέψω για να είμαι έτοιμος και να συνηθίσω και πάλι το περιβάλλον του γηπέδου.
Ο Critch, όλο το προσωπικό και οι παίκτες στην κάτω ομάδα ήταν εξαιρετικοί και με βοήθησαν να επανέλθω και πάλι."

"Είναι ένα διαφορετικό σενάριο όταν παίζεις ποδόσφαιρο με την πρώτη ομάδα, το γήπεδο είναι γεμάτο, νιώθεις την ατμόσφαιρα και την αδρεναλίνη σε όλο σου το σώμα.
Το να έχω αυτό το συναίσθημα και πάλι, είναι το μεγαλύτερο πράγμα για μένα γιατί ήταν κάτι που λαχταρούσα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Παρόλο που ήταν τόσο σύντομη η παρουσία μου στο γήπεδο και δεν πήραμε το αποτέλεσμα, ήταν θετικό για μένα στα βήματα που κάνω σε προσωπικό επίπεδο."

Μετά από δύο χρόνια μεγάλης ατυχίας, ο Ings δεν θέλει να κοιτάξει πολύ γρήγορα το μέλλον. 
Αντ 'αυτού, ο 25χρονος είναι επικεντρωμένος στο να φτάσει στην κατάλληλη δυνατή κατάσταση και να επωφεληθεί από τον Jürgen Klopp με χρόνο συμμετοχής για το υπόλοιπο της σεζόν.

"Είναι ένας τόσο σοβαρός τραυματισμός, πρέπει να το πάρεις μέρα με τη μέρα χωρίς να θέτεις πολύ υψηλές προσδοκίες σε αυτό το στάδιο.
Έχει να κάνει με το να πάρω ξανά την ετοιμότητα και να φτάσω ξανά στο καλύτερο που μπορώ.
Μόλις αισθανθώ ότι είμαι στα καλύτερα μου και πάλι, θα βασιστώ σε αυτό."

"Νομίζω ότι πέρυσι πιθανώς έβαλα μια μικρή πίεση στον εαυτό μου για να προσπαθήσω να τους εντυπωσιάσω όλους αμέσως, ενώ ήξερα ότι θα ήταν δύσκολος ο δρόμος μετά από έναν σοβαρό τραυματισμό.
Αυτή τη φορά, θέλω να κάνω τα πάντα για την ομάδα, αλλά πρέπει να σιγουρευτώ ότι είμαι επικεντρωμένος στο να φτάσω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση που μπορώ να είμαι για να τα καταφέρω."

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.