Mohamed Salah: ''Έχω αυτοπεποίθηση από το ξεκίνημα''

Ξεκινώντας με σπασμένα τα...φρένα τη θητεία του στην Liverpool, ο Mohamed Salah δηλώνει εξαιρετικά χαρούμενος, αποκαλύπτοντας ποιο είναι το «κλειδί» της φόρμας του.

Μια μεταγραφή που όπως αποδεικνύεται άξιζε κάθε λίρα που δόθηκε, εξελίσσεται αυτή του Αιγύπτιου στην Liverpool, με τον ποδοσφαιριστή να έχει δέσει και με το παραπάνω στην ομάδα, δείχνοντας ξεκάθαρα γιατί είναι από τους Top παίκτες παγκοσμίως.

Στην χθεσινή νίκη επί της West Ham, πέτυχε δύο τέρματα και ήταν εξαιρετικός στο παιχνίδι, συνεχίζοντας την εξαιρετική του φόρμα, την οποία κρατάει από την προετοιμασία, δηλώνοντας πως το κλειδί της φόρμας του είναι η αυτοπεποίθηση που έχει.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Αιγύπτιος στο BT Sport:

''Έχω αυτοπεποίθηση από την αρχή, όπου ήμουν χαρούμενος που ήρθα εδώ, είχα δύο εξαιρετικές σεζόν στην Ρώμη και είχα την αυτοπεποίθηση να έρθω ξανά στην Αγγλία.
Αυτό είναι το πλάνο μου, πρέπει να συνεχίσω και να κοιτάξω μπροστά στα επόμενα παιχνίδια.''

''Ξεκινήσαμε το παιχνίδι πολύ καλά και σκοράραμε στην αρχή, αυτό μας βοήθησε, είναι ένα καλό αποτέλεσμα, τώρα θα συνεχίσουμε κοιτάζοντας τους επόμενους αγώνες.
Έχουμε εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές μπροστά και μια εξαιρετική ομάδα, όλοι θέλουν να δίνουν τα πάντα και είμαι χαρούμενος που όλοι πάνε καλά, είμαι χαρούμενος που η ομάδα πήρε το αποτέλεσμα.''

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.