Sadio Mane: "Έλεγα πως θα γίνω σπουδαίος και γελούσαν μαζί μου"

Ο Σενεγαλέζος άσσος μίλησε στο Goal.com για πολλά και πολλούς.

Γράφει ο Νίκος Γιαμπολδάκης 

Απαντώντας στις ερωτήσεις της Melissa Reddy, ο Sadio Mane μίλησε για το πώς ζει το ποδόσφαιρο όταν δεν παίζει εντός των τεσσάρων γραμμών, για την οικογένεια της Liverpool, τον Mo Salah και τη σημασία της προσωπικής διάκρισης. Διαβάστε τα όμορφα λόγια του.

Ξεκινώντας με καταστάσεις όπως αυτή του τραυματισμού του ή της αποβολής του από ορισμένες αγωνιστικές μετά την κόκκινη κάρτα στο παιχνίδι με τη City, ο Σενεγαλέζος δήλωσε: "Ειλικρινά, είναι τόσο δύσκολο για μένα να βλέπω τα παιχνίδια χωρίς να μπορώ να παίζω. Γίνομαι πολύ νευρικός, σε σημείο που δεν μπορώ να κάθομαι ακίνητος. Μερικές φορές δεν ακουμπάω καν στη θέση μου, κινούμαι δεξιά, αριστερά, κουνιέμαι. Είναι σαν να τα ζω όλα χωρίς βέβαια να παίρνω πραγματικά μέρος σε αυτά. Είναι τρελό, δεν μπορώ να το εξηγήσω".

"Ακόμα και τώρα αναρωτιέμαι πώς γίνεται να είμαι τόσο άνετος στο γήπεδο, αλλά όταν απλά παρακολουθώ το παιχνίδι, γεμίζω με αγωνία. Είναι ακόμα χειρότερα όταν το βλέπω από την τηλεόραση. Αλήθεια, δεν μου αρέσει να μην μπορώ να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου. Είναι σκληρό γιατί πάντοτε θέλω να κάνω όλα όσα μπορώ και όταν δεν έχω τη δυνατότητα, δεν ξέρω τι να κάνω με τον εαυτό μου για 90 λεπτά!".

"Τη στιγμή που μπαίνω στο γήπεδο γίνομαι κατευθείαν διαφορετικός, επειδή έπρεπε να παλέψω τόσο πολύ και να δουλέψω τόσο σκληρά για να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, οπότε έπρεπε να δώσω όσα είχα. Όταν τελειώνω τα παιχνίδια, θέλω να έχω το αίσθημα πως βοήθησα την ομάδα μου όσο μπορούσα και πως οι φίλαθλοι είδαν ότι ήμουν αποφασισμένος να κερδίσω. Πάντα έτσι είμαι - δεν μπορείς να είσαι χαρούμενος αν δεν πιστεύεις πως έχεις δώσει τα πάντα".

"Αν έχω τραυματιστεί ή αν έχουμε φέρει απογοητευτικό αποτέλεσμα, το μόνο που σκέφτομαι στο κεφάλι μου είναι η αντίδραση. Δεν μπορείς να αλλάξεις όσα έγιναν, αλλά μπορείς να ελέγξεις όσα θα ακολουθήσουν και για εμένα, η μόνη λύση είναι να γίνει καλύτερος, δυνατότερος, με ακόμα μεγαλύτερη επιθυμία για επιτυχία". 

Είναι γνωστό πως η Liverpool κατασκεύασε στο Melwood ένα δωμάτιο προσευχής για τους μουσουλμάνους ποδοσφαιριστές και φρόντισε να προσλάβει προσωπικό σεφ για να αναλάβει τη διατροφή του Mane.

"Από την πρώτη μέρα μου έδειξαν ότι είμαστε οικογένεια. Αν θες να είσαι επιτυχημένος όταν παίζεις, πρέπει να έχεις το μυαλό σου ελεύθερο και αυτό συμβαίνει μόνο όταν ξέρεις πως όλα είναι στη θέση τους και απλά επικεντρώνεσαι στο ποδόσφαιρο. Έχω καλή σχέση με όλους εκτός γηπέδου και μπορείτε να δείτε πως αυτό ισχύει και εντός. Κάνει τα πράγματα ευκολότερα και, αν είμαστε όλοι μαζί, γινόμαστε και ατομικά καλύτεροι. Η υποστήριξη από τους φιλάθλους είναι επίσης σημαντική, όταν νιώθεις ότι σε αγαπούν και στέκονται συνεχώς δίπλα σου, μπορείς να καταφέρεις τα πάντα".

Όσο για τον Salah, είπε:

"O Mo είναι καταπληκτικός τύπος και φοβερός παίκτης. Είναι καλό που εγκλιματίστηκε τόσο άμεσα και υπάρχουν ακόμα πολλά να δείτε από αυτόν".

Τέλος, για το γεγονός πως συγκαταλέχθηκε στους 30 υποψηφίους για τη Χρυσή Μπάλα καθώς και στην καλύτερη 5άδα για τον καλύτερο Αφρικανό Ποδοσφαιριστή της Χρονιάς, ανέφερε:

"Θα γεμίσει την καρδιά μου αν κατακτήσω το βραβείο του Αφρικανού Ποδοσφαιριστή της Χρονιάς. Για όλο το "ταξίδι" που έκανα, για το σημείο απ' όπου ξεκίνησα και τις θυσίες που έκανα, θα είναι πολύ ιδιαίτερο. Όταν ήμουν μικρός έλεγα σε όλους πως κάποτε θα γίνω μεγάλος παίκτης και θα παίξω σε μεγάλη ομάδα, αλλά όλοι γελούσαν μαζί μου. Όχι επειδή πίστευαν πως δεν έχω ταλέντο, αλλά επειδή έμοιαζε απίθανο να καταλήξεις από την Sedhiou στην κορυφή!".
Share on Google Plus

About Nikos Giampoldakis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.