Arnold: "Μικρός έκανα αναπαράσταση τα γκολ των ντέρμπι στην αυλή μου!"

Ο Alexander Trent Arnold εξιστορεί την εμπειρία του για τα ντέρμπι του Merseyside. Θυμάται γεγονότα από μικρό παιδί όταν ακόμα ήταν στο σχολείο, αλλά και απ' το πρώτο του ντέρμπι με την πρώτη ομάδα.

Γράφει ο Αντώνης Ψαλλίδας


"Μεγάλωσα βλέποντας τα παιχνίδια με την οικογένειά μου στο σαλόνι και μετά πήγαινα έξω να κάνω κάνω αναπαράσταση το ματς με τους φίλους μου."

"Υπάρχει πάντα κάτι ξεχωριστό σε μια μέρα ντέρμπι, όλοι στην πόλη ασχολούνται μ αυτό και η μισή είναι κόκκινη και η άλλη μισή μπλε. Όλοι βλέπουν το παιχνίδι και ο καθένας ελπίζει σε διαφορετικό αποτέλεσμα, αλλά όταν η Λίβερπουλ έπαιρνε τη νίκη πάντα υπήρχε ένα χαμόγελο σε μένα και την οικογένειά μου."

"Ήταν ακόμα καλύτερο όταν το ματς ήταν Κυριακή επειδή αμέσως μετά πήγαινα σχολείο και ήμουν χαρούμενος. Στο μεσημεριανό υπήρχε μια ομάδα της Λίβερπουλ και μια της Έβερτον. Ήταν κάτι ξεχωριστό."

Πέρσυ όμως ήρθε η ώρα του ίδιου του Arnold να αγωνιστεί σε ένα ντέρμπι με την Everton όπου τον κάλεσε ο Jurgen Klopp. Ο ίδιος μας εξηγεί:

"Εγώ απλά ζεσταινόμουν, κοιτώντας τη δουλειά μου και βλέποντας το παιχνίδι. Πρέπει πάντα να είσαι σίγουρος πως είσαι έτοιμος και ζεστός να μπεις στον αγώνα, γιατί μπορεί να προκύψει κάποιος γρήγορος τραυματισμός ή οτιδήποτε άλλο και πρέπει να είσαι έτοιμος και πνευματικά."

"Παρόλα αυτά δεν μπορώ να πω πως ήμουν έτοιμος γι αυτό! Ο προπονητής μου φώναξε, εγώ γύρισα και μου είπε "ετοιμάσου!" κι αυτό έκανα. "

"Ήμουν στα αλήθεια ενθουσιασμένος και όταν τον κοιτούσα χαμογελούσα και έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα για να πάρω το σορτσάκι μου και να βγάλω τη ζεκέτα και να μπω στον αγωνιστικό χώρο!"

Μαζί με τις καθυστερήσεις σ' εκείνο το παιχνίδι ο Alexander T. Arnold έπαιξε για 21 λεπτά και παραλίγο να σκοράρει κιόλας. Συνεχίζει λέγοντας:

"Είναι ένα από τα όνειρά μου να σκοράρω κατά της Everton μπροστά στο Kop. Νομίζω όμως πως το αποτέλεσμα (3-1) είναι τέτοιο που δεν χωράει παράπονα. Ειδικά λόγω της συγκεκριμένης στιγμής, ήταν ένα πολύ σημαντικό ματς που πήραμε τη νίκη και αυτό είναι το σημαντικό."



Η όποια απογοήτευση είχε τότε νιώσει για το γκολ που έχασε θα ελαττώθηκε σημαντικά όταν σκόραρε το νικητήριο γκολ κατά της Everton στο Goodison Park, στο 2-1 της U23 σε ένα ματς που έδωσε τον τίτλο στους Reds. 

Να θυμίσουμε φυσικά ότι ο Arnold είναι στις ακαδημίες της ομάδας από τα 6 του χρόνια και έχει μάθει πολλά από τέτοια ντέρμπι.

"Δεν μπορείς να "ψαρώνεις" σε χαζές προκλήσεις ή να αρχίσεις καβγά σε τέτοια ματς γιατί αυτό θα έκανε κακό στην ομάδα και στο αποτέλεσμα που θέλει να πάρει. Στο τέλος αυτό που μετράει είναι η νίκη και όχι ποιός έκανε το πιο σκληρό τάκλιν ή κάτι τέτοιο. Είναι το αποτέλεσμα, οι 3 βαθμοί και σε αυτό πρέπει να εστιάσουμε."
Share on Google Plus

About Antonis Psallidas

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.