Klopp: "Κανείς δεν μου είπε ότι θα φύγει ο Coutinho!"

Ενθαρρυντικές ήταν οι δηλώσεις που έκανε ο Jurgen Klopp για τον Coutinho, ηρεμώντας ξανά τους φιλάθλους της Λίβερπουλ, που ομολογουμένως έχουν βαρεθεί να είναι σε "αναμμένα κάρβουνα" με την υπόθεση παραμονής ή μη του Βραζιλιάνου στην ομάδα.




Γράφει ο Αντώνης Ψαλλίδας

Με τις φήμες να θέλουν την Barcelona να ετοιμάζει νέα πρότασει το Γενάρη, ο Γερμανός τεχνικός δείχνει σίγουρος, αφήνοντας κλειστές και πάλι τις πόρτες σε πιθανή μεταγραφή του Coutinho. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

"Ποτέ δεν έχουμε μιλήσει για μεταγραφές τέτοια εποχή. Όμως ότι κι αν πω, δεν θα καταφέρω να σταματήσω τις ερωτήσεις σας. Όπότε νομίζω είναι λογικό να μην απαντήσω."

"Ξέρω τι συμβαίνει και σας διαβεβαιώ πως κανείς δεν ήρθε ως τώρα να μου πει πως "Ο Phil θα φύγει το Γενάρη", τουλάχιστον κανείς που να ασκεί επιρροή στην ομάδα."

"Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την κατάσταση, είχαμε μια μεγάλη ιστορία το καλοκαίρι και δεν έχω καμία επιθυμία να συμβούν τα ίδια από τώρα μέχρι το Γενάρη, επειδή έχουμε 20 παιχνίδια ως τότε. Δεν θα πω τίποτα σχετικό και στις 31 Ιανουαρίου θα πούμε "τι υπέροχα που ήμασταν μαζί" και εννοώ οι δημοσιογράφοι κι εγώ, όχι εγώ και ο Phil!"
Share on Google Plus

About Antonis Psallidas

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.