O Pepijn Lijnders αποχωρεί από τη Liverpool FC για να γίνει manager της NEC Nijmegen.

Επιμέλεια: Γιώργος
Ο Lijnders ενσωματώθηκε στις τάξεις της Liverpool το 2014 αφού είχε δουλέψει με την PSV Eindhoven στην πατρίδα του και με την Porto στην Πορτογαλία, αρχικά παίρνοντας θέση στην U16 στην Ακαδημία.
Στη συνέχεια τοποθετήθηκε στην θέση που μόλις δημιουργήθηκε, αυτή του «first-team development coach» το καλοκαίρι του 2015 και έγινε ένα σημαντικότατο γρανάζι στη μηχανή του Klopp αφού ο τελευταίος ήρθε στην ομάδα.
Τώρα, αφού του δόθηκε άδεια, αποχωρεί από το club για να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο Ολλανδικό πρωτάθλημα και στην ομάδα που βρίσκεται δεύτερη στην δεύτερη κατηγορία της Ολλανδίας.

«Θα μπορούσα να γράφω για ώρες ώστε να ευχαριστήσω τους ανθρώπους στο Liverpool που με βοήθησαν από τότε που ήρθα εδώ. Η απόφαση που παίρνω να αποχωρήσω δεν είναι εύκολη», λέει  ο Lijnders.
«Σε γενικές γραμμές θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φοβερούς παίκτες και το προσωπικό εδώ στο Melwood και στην Ακαδημία στο Kirkby, με τους οποίους ήμουν προνομιούχος ώστε να συνεργάζομαι. Επίσης, το Anfield, το οποίο είναι ένα τόσο ιδιαίτερο μέρος με ιδιαίτερους ανθρώπους και το οποίο ποτέ δεν πήρα σαν δεδομένο αφού πήγαινα εκεί κάθε βδομάδα, που είναι ένα από τα σπουδαιότερα γήπεδα στον κόσμο».
«Αυτή η ομάδα είναι τόσο, τόσο τυχερή που έχει έναν άνθρωπο της ποιότητας του Jurgen ώστε να την οδηγεί. Ο Jurgen είναι ένας world class, top class άνθρωπος και manager και εύχομαι να πάρω μαζί μου πολλά από τα σημαντικά μαθήματα που μου έδωσε  αυτός, ή οι Zeljko Buvac, Peter Krawietz και John Achterberg εκεί που συνεχίζω την ζωή μου».
«Το να δουλεύω για την πρώτη ομάδα ήταν κάτι το μαγικό. Μου επιβεβαίωσαν ότι η κάθε μέρα αρχίζει και τελειώνει με άπλετο πάθος για το παιχνίδι. Με την ποιότητα που έχει αυτή η ομάδα, μόνο ο χρόνος είναι εχθρός αυτού του project».
 «Δεν λες ποτέ αντίο στη Liverpool FC, επειδή πάντοτε θα αντιπροσωπεύεις την εντιμότητά της και το πάθος της όπου και να πας. Είναι δύο πράγματα που έχουν χαραχθεί πάνω σου».
«Είμαι περήφανος για την κάθε μέρα που μπορούσα να τα αντιπροσωπεύσω και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ώστε να το κάνω πράξη και στο επόμενο κεφάλαιο της ζωής μου. Ελπίζω να είναι και οι άνθρωποι της Liverpool FC περήφανοι για εμένα στο μέλλον».



Ο Klopp ευχαρίστησε τον Lijnders και του έπλεξε το εγκώμιο για την στήριξη που που έιχε παράσχει στο προσωπικό τα τελευταία δύο χρόνια και για την επιρροή που είχε ο Ολλανδός στους νεαρότερους παίκτες καθώς ετοιμάζονταν να μπουν στην πρώτη ομάδα.
«Τόσα πολλά περίεργα συναισθήματα με διακατέχουν καθώς προσπαθώ να μιλήσω για τον Pep που φεύγει», είπε ο Jurgen Klopp.
«Κατ’ αρχάς, είναι ένα σοκ για μένα το ότι χάνω ένα τόσο σημαντικό μέλος της προπονητικής μου ομάδας αλλά και ένα τόσο φοβερό άτομο».
 «Αλλά αυτό καλύπτεται από το γεγονός ότι είμαι κατενθουσιασμένος για αυτόν που του παρουσιάζεται αυτή η ευκαιρία και όσο και όλοι θα θέλαμε να μείνει μαζί μας, δε μπορούμε να σταθούμε εμπόδιο σε αυτόν».
«Ο ρόλος του Pep ήταν καθοριστικός. Μας βοήθησε να προσαρμοστούμε, μαθαίνοντάς μας τα πάντα για τη ποδοσφαιρική ζωή στην Αγγλία και μετά συνεισφέροντας ιδέες για την πρόοδο και την ανάπτυξη της ομάδας».
«Έχει ένα τεράστιο ποδοσφαιρικό μυαλό, αλλά αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει είναι η θέλησή του να μαθαίνει νέα πράγματα και να ρουφάει πληροφορίες».
«Φυσικά, το μεγαλύτερο επίτευγμά του στην Liverpool FC είναι η άναπτυξη, πρόοδος και ενσωμάτωση τόσων νεαρών και υποσχόμενων παικτών στην πρώτη ομάδα. Ο ρόλος του ήταν καθοριστικός, καθώς μας έδινε συνέχεια πληροφορίες για αυτούς τους παίκτες και στη συνέχεια βοηθώντας μας να βγάλουμε τον καλύτερό τους εαυτό. Αυτό θα μείνει για πολλά χρόνια ακόμη στη ομάδα, παρόλο που ο Pep θα αποχωρήσει».
«Σε μια πιο προσωπική νότα, η υπέροχη οικογένειά του είχε γίνει επίσης μέρος της ζωής μας και θα μας λείψουν τόσο πολύ».
«Δεν θα υπάρχει πιο μεγάλος υποστηρικτής της NEC Nijmegen στο Liverpool από εμένα και είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι μια αρχή για ένα μεγάλο ταξίδι για τον Pep. Ένα ταξίδι που προορίζεται να στεφθεί από επιτυχία»
Share on Google Plus

About George

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.