Salah: "Είναι από τα παιχνίδια που μου αρέσουν να παίζω!"

Ο Mohamed Salah δήλωσε ότι ανυπομονεί να αγωνιστεί κόντρα στην αήττητη Manchester City την Κυριακή, λέγοντας ότι αγαπάει τέτοιου είδους αγώνες.

Γράφει ο Γιώργος Σιδηρόπουλος



Οι Κόκκινοι έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας στην πρώτη τους ήττα, στο Anfield.

O Salah δεν έχει φόβο απέναντι στην πρωτοπόρα της βαθμολογίας, Manchester City, αντίθετα είναι ενθουσιασμένος τόσο ο ίδιος όσο και οι συμπαίκτες του και θέλουν να αποδείξουν τι μπορούν να κάνουν.

"Είναι από τα παιχνίδια που αγαπάω και για τους οπαδούς είναι κάτι διαφορετικό."

"Τόσο εμείς όσο και η Man City παίζουμε πολύ καλό ποδόσφαιρο, οπότε θα είναι ένα πολύ όμορφο παιχνίδι και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος."

"Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Παίζουν φανταστικό ποδόσφαιρο, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι η δικιά μου ομάδα."

"Θα δούμε την Κυριακή!"

Η Liverpool δεν έχει χάσει κανένα από τους τελευταίους 16 αγώνες στο Anfield φέτος, μετρώντας 10 νίκες και 6 ισοπαλίες.

Και ο Salah πιστεύει ότι το πάθος των φιλάθλων που θα βρίσκονται στο γήπεδο μπορεί να τους δώσει την έμπνευση για άλλη μία μεγάλη εμφάνιση αυτή τη φορά κόντρα στην ομάδα του Pep Guardiola.

"Μου αρέσει πολύ να παίζω εδώ στο Anfield, να παίζω στο σπίτι μου με εκπληκτική ατμόσφαιρα."

"Προσπαθούμε να παίξουμε σε κάθε εκτός έδρας αγώνα σαν να είναι στο σπίτι μας αλλά στο Anfield έχουμε παραπάνω αυτοπεποίθηση με την υποστήριξη τον φιλάθλων μας. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να κερδίσουμε το παιχνίδι."

"Οι φίλαθλοι εδώ, μας δίνουν την εντύπωση ότι είμαστε 12 παίκτες!"




Share on Google Plus

About Sid LFC

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.