Danny Ings: "Πραγματοποίησα το όνειρο μου!"


Περήφανος που πραγματοποίησε το όνειρο του δήλωσε ο Danny Ings, που πίστεψε στον εαυτό του και τα κατάφερε. 


Ένα παιδί που έχει ταλαιπωρηθεί από τραυματισμούς, δεν το έβαλε κάτω, επέστρεψε και αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο Champions League.

Μια διοργάνωση, που όπως λέει ήταν το μεγάλο του όνειρο ως παιδί και πλέον δηλώνει περήφανος και χαρούμενος που το έκανε πραγματικότητα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Άγγλου επιθετικού:

"Ήταν ένα από εκείνα τα πράγματα που έβλεπα όταν ήμουν παιδί και είχα όνειρο να παίξω στην διοργάνωση. Έτσι, το όνειρο πραγματοποιήθηκε και το ντεμπούτο μου ήταν μια τεράστια στιγμή για μένα. Ήμουν πολύ χαρούμενος, αλλά το σημαντικότερο ήταν το 0-5 στο Porto, είναι ένα τεράστιο αποτέλεσμα."

"Να συμμετέχω με αυτή την ομάδα σε μια τέτοια διοργάνωση είναι κάτι τεράστιο για μένα, με αυτά που έχω περάσει όλα αυτά τα χρόνια. Ήταν μια τεράστια στιγμή, αλλά θέλω να χτίσω πάνω σε αυτή. Θέλω να μείνω με αυτά τα παιδιά και να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όσους αγώνες μπορούμε, βλέποντας πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε."

"Έχω ταιριάξει μαζί τους, έχουμε μια ποιοτική ομάδα. Έπρεπε να είμαι υπομονετικός, ο προπονητής σκέφτηκε ότι δεν ήμουν έτοιμος τους πρώτους μήνες της σεζόν, αλλά να είσαι πλέον μέρος της ομάδας, να παίρνεις λεπτά στο γήπεδο και να παίζεις σε μια διοργάνωση όπως το Champions League, είναι κάτι τεράστιο και είμαι χαρούμενος. Ήταν κάτι που πριν από μερικούς μήνες πιθανώς πίστευα ότι δεν θα συνέβαινε. Έτσι το να είμαι στην ομάδα στο Champions League, να παίρνω λεπτά και να έχω συμμετοχή στο πέμπτο γκολ του Sadio, ήταν πολύ ωραίο".

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης 
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.