Mohamed Salah: "Οι φίλαθλοι με αγαπούν και είμαι χαρούμενος"


Χαρούμενος κι ευτυχισμένος δηλώνει ο Mohamed Salah στην Liverpool, στην πρώτη του σεζόν με την ομάδα. 


Είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής, ο ποδοσφαιριστής που έχει τρελάνει τα κοντέρ κι έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ - O Mohamed Salah μίλησε για την ευτυχία του στην Liverpool, το πόσο χαρούμενος είναι, καθώς και το πανό που ετοίμασαν οι φίλαθλοι για εκείνον!

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αιγύπτιου:

"Είναι υπέροχο να έχεις 30 γκολ στην πρώτη σου σεζόν σε μια ομάδα όπως η Liverpool. Eίναι κάτι τεράστιο, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος γι 'αυτό, αλλά πρέπει να συνεχίσω, να κοιτάζω μπροστά για να πετύχω πολλά περισσότερα γκολ. Στο μυαλό μου προσπαθώ πάντα να βελτιωθώ και το κάνω κάθε μέρα. Κάθε μέρα κοιτάζω τον εαυτό μου και προσπαθώ να τον βελτιώσω όλη την ώρα."

"Είμαι ευτυχής αυτή τη στιγμή, νιώθω καλά, και αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Είχα πει και πριν λίγο καιρό, ότι οι παίκτες και οι προπονητές που βρίσκονται εδώ, σε διευκολύνουν. Παίζω μαζί με πολύ καλούς παίκτες, ο καθένας έχει διαφορετικές ικανότητες και αυτό το κάνει πιο εύκολο για μένα. Είμαι πολύ ευτυχισμένους που παίζω μαζί τους. Ολα αυτά, με βοήθησαν πολύ στο να πετυχαίνω γκολ. Είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι σε αυτή την ομάδα. "

Τέλος, ο Salah ευχαρίστησε τους φιλάθλους της Liverpool, οι οποίοι στην Πορτογαλία σήκωσαν ένα πανό, το οποίο έγραφε: «Ο Αιγύπτιος βασιλιάς».

"Είμαι πολύ χαρούμενος. Το είδα το βράδυ πριν από το παιχνίδι. Θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς. Είναι κάτι διαφορετικό και καλό. Νιώθω καλά γι 'αυτό, αισθάνομαι ότι οι φίλαθλοι με αγαπούν και είμαι χαρούμενος".

Επιμέλεια: Μάνος Χαχλιούτης 
Share on Google Plus

About Μάνος Χαχλιούτης

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.