Mohamed Salah: "Το όνειρο μου με την Liverpool!"

Σύμφωνα με τον Mohamed Salah, η Liverpool προσπαθεί "στο 100 τοις εκατό καθημερινά" να φέρει τρόπαια στο Anfield. Ο Αιγύπτιος αποκάλυψε ότι είναι το όνειρό του να κατακτήσει το πρωτάθλημα με τους REDS.

Γράφει ο Σιδηρόπουλος Γιώργος..


"Ήρθα εδώ για να κερδίσω τίτλους!", δήλωσε αρχικά στο Football Focus του BBC.

"Μπορώ να πω στους φιλάθλους μας ότι δουλεύουμε στο 100 τοις εκατό για να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε κάτι για τον σύλλογό μας."

"Έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που ο σύλλογος κατέκτησε το πρωτάθλημα. Είναι το όνειρό μου να κερδίσω την Premier League - αλλά θέλω να το πετύχω αυτό με την Liverpool."

30 τέρματα σε 36 εμφανίσεις με την φανέλα της Liverpool έχει στον προσωπικό του λογαριασμό ο Αιγύπτιος από την στιγμή που μετακινήθηκε στους REDS από την AS Roma. 

"Είναι εύκολο να παίζεις με τέτοια ποιότητα. Αν κοιτάξετε εμένα σήμερα και εμένα πριν πέντε χρόνια, θα διαπιστώσετε ότι όλα έχουν αλλάξει τόσο σε ψυχολογικό κομμάτι όσο και στο σωματικό."

"Προσπαθώ να βελτιώσω τον εαυτό μου κάθε μέρα. Μου αρέσει να βάζω τον εαυτό μου σε πίεση για να βελτιωθώ περισσότερο."

"Έχω αφιερώσει όλη μου την ζωή στο ποδόσφαιρο, το μόνο που σκέφτομαι είναι το ποδόσφαιρο. Αυτό είναι το μόνο πράγμα που υπάρχει στο μυαλό μου συνέχεια."
Share on Google Plus

About Sid LFC

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.