Το βραβείο του Andy Robertson σε έναν φιλεύσπλαχνο πιτσιρικά!

Ο αριστερός μπακ της Liverpool επιβράβευσε την κίνηση ενός μικρού φιλάθλου της ομάδας με μια φανέλα του Firmino, εξηγώντας το γιατί.
Γράφει ο Νίκος Γιαμπολδάκης 
Ο μικρός Alfie έκανε σίγουρα πράξη τις αξίες της Liverpool, δίνοντας το χαρτζιλίκι του στις εστίες σίτισης στο Anfield. Το γεγονός αυτό πληροφορήθηκε ο Andy Robertson, φροντίζοντας να επιβραβεύσει την κίνηση του παιδιού. Και επειδή η φανέλα με το δικό του όνομα δεν θα ήταν...επιβράβευση, του έστειλε μια του Firmino. Διαβάστε το γράμμα του στον πιτσιρικά! 

«Αγαπητέ Alfie,

Είμαι ο Andy Robertson της Liverpool. Είδα στο twitter ότι έκανες κάτι πολύ ιδιαίτερο για τις εστίες σίτισης στο Anfield χθες το βράδυ. Θυμάμαι από τότε που ήμουν στην ηλικία σου πόσο σημαντικό είναι το χαρτζιλίκι και πως υπάρχουν εκατοντάδες πράγματα που θα μπορούσες να είχες αγοράσει για τον εαυτό σου με αυτό.

Είναι πραγματικά εκπληκτικό το γεγονός πως το έδωσες σε ανθρώπους που περνούν δύσκολες στιγμές και χρειάζονται βοήθεια για να τα βγάλουν πέρα. Επίτρεψε μου να σου πω ότι αυτό (σ.σ που έκανες) είναι εκπληκτικό και παράδειγμα για όλους εμάς τους υπόλοιπους που δείχνει πως το δίνεις λίγη φροντίδα και σκέψη στους άλλους είναι πραγματικά κάτι πολύ σημαντικό - επίσης είναι και πολύ Liverpool! Οι εστίες σίτισης είναι ένα θέμα που "αγγίζει" την καρδιά μου και αυτό που έκανες θα μου μείνει για πολύ καιρό.

Τέλος πάντων, (σ.σ αυτό είναι) το νόημα αυτού του γράμματος: έκανες κάτι απίστευτο για τους άλλους ανθρώπους χωρίς να περιμένεις κάτι ως αντάλλαγμα. Γι' αυτό θέλω να βεβαιωθώ ότι θα επιβραβευθείς.

Έχω μια φανέλα του Roberto Firmino από την τρέχουσα σεζόν και του ζήτησα να την υπογράψει για σένα, ως "ευχαριστώ" γι' αυτό που έκανες για τις εστίες σίτισης. Ας είμαστε ειλικρινείς Alfie, κανείς δεν θέλει τη φανέλα του αριστερού μπακ γι' αυτό σου έχω αυτή του Firmino. Ελπίζω να είσαι οκ με αυτό.

Θα βεβαιωθώ πως όλοι εδώ θα μάθουν για αυτό που έκανες. Έκανες την Liverpool περήφανη Alfie - η οικογένεια σου θα πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένη με σένα!» 
Share on Google Plus

About Nikos Giampoldakis

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.