Karius: "Ήταν η Liverpool που με έκανε να θέλω να έρθω εδώ, όχι το πρωτάθλημα."

Ο Loris Karius μιλά για τους λόγους που τον ώθησαν να πάρει την απόφαση να έρθει στη Liverpool, το πλάνο του Klopp, τον τραυματισμό του την πρώτη σεζόν, τη βελτίωσή του αλλά και το πέρασμά του από τη City.

Γράφει ο Αντώνης Ψαλλίδας



Η βελτίωση του Loris Karius συγκριτικά με τις πρώτες του εμφανίσεις με τη φανέλα της Liverpool είναι εμφανής. Ο Γερμανός που κατάγεται από το Biberach an der Riss, μόλις 2 ώρες απόσταση από το Glatten όπου μεγάλωσε ο Jürgen Klopp, μιλά στο Liverpoolfc.com:

Για τις συζητήσεις με τον Klopp για το πλάνο του:

"Μίλησα στον προπονητή αρκετές φορές όταν ήρθα εδώ και είχαμε πραγματικά καλές συζητήσεις. Μου είπε τα πάντα για το κλαμπ, τις πρώτες του εμπειρίες, τι πίστευε πως ήταν διαφορετικό συγκριτικά με τη Γερμανία και πως απολάμβανε τις μέρες του εδώ."

"Μου έδωσε ένα πραγματικά ωραίο συναίσθημα φυσικά και πίστεψα ότι αυτός είναι ο προπονητής που μπορεί να με βελτιώσει σα νέο παίκτη."

"Πίστεψα στο πλάνο του τόσο γρήγορα που ήμουν σίγουρος ότι αυτό θα είναι το κλαμπ στο οποίο θα κάνω το επόμενο βήμα."

"Όταν μίλησα με τον προπονητή και οι δύο συμφωνήσαμε ότι το πλάνο είναι να φέρουμε επιτέλους έναν τίτλο εδώ επειδή αυτό αξίζει σε αυτό το κλαμπ και το θέλει τόσο πολύ."

"Αυτά είπαμε στοχεύοντας και δουλεύοντας σ' αυτό κάθε μέρα ώστε όχι απλά να κοιτάμε την ιστορία, αλλά ευελπιστώντας να γίνουμε σύντομα κομμάτι της."

Χάρη στον Klopp ο Loris Karius φοράει σήμερα τα κόκκινα της Liverpool παρόλο που το πρώτο του πέρασμα από την Αγγλία με τη φανέλα της City δεν ήταν και το πιο επιτυχημένο, όταν ο Γερμανός ήταν μόλις 196 ετών. Στη συνέχεια αγωνίστηκε δανεικός στην Mainz από την οποία και αποκτήθηκε με μεταγραφή στη συνέχεια μέχρι να επιστρέψει στην Αγγλία για λογαριασμό της Liverpool αυτή τη φορά.

Ο ίδιος αναφερόμενος στο πέρασμά του από την City, που δεν ήταν και το καλύτερο στην καριέρα του, αναφέρε:

"Δεν ανησύχησα καθόλου."

"Πήγα δανεικός αρχικά και η απόφασή μου ήταν να φύγω οριστικά βασιζόμενος στο γεγονός ότι ήθελα να παίζω στην πρώτη ομάδα."

"Πίστευα ότι είχα μια καλή ευκαιρία στη Mainz, είχα νεαρό προπονητή που πίστευα ότι πιστεύει στη βελτίωσή μου στη Mainz και μπορούσε να με βάλει στην πρώτη ομάδα, ίσως όχι άμεσα αλλά στο κοντινό μέλλον."

"Στη City δεν ήταν πολύ ξεκάθαρο. Είχαμε το No1 της εθνικής Αγγλίας και δεν ήθελα απλώς να κάθομαι και να περιμένω τόσο πολύ χάνοντας έτσι ίσως και μια ευκαιρία που θα μετάνιωνα στο μέλλον."

"Το πλάνο μου ήταν ξεκάθαρο, ήμουν 18 χρόνων και είπα ότι θα κάνω ένα βήμα πίσω για να κάνω ένα μεγαλύτερο βήμα μπροστά αργότερα από το να περιμένω."

"Έκανα ένα βήμα πίσω παίζοντας περίπου 100 παιχνίδια στην Bundesliga και μετά πήγα σε ένα μεγάλο κλαμπ ξανά. Οπότε τελικά ήταν ένα καλό πλάνο και λειτούργησε σωστά."

Ο Karius μετά από ένα χλίαρό ξεκίνημα που αγωνιζόταν μόνο στο Champions League, φόρτσαρε μετά τα Χριστούγεννα παίζοντας βασικός σε όλα τα παιχνίδια από το ματς με τη City (4-3) και μετά.
Στις 15 τυελευταίες εμφανίσεις του έχει δεχθεί 11 γκολ έχει σώσει άλλα 22 (μεταξύ των οποίων και 1 πέναλτι) ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του στα 8 από τα 15 παιχνίδια.

Ο ίδιος συνεχίζει αναφέροντας το λόγο που ήρθε στη Liverpool:

"Δεν είναι μόνο το πρωτάθλημα (-που παίζει ρόλο), το κλαμπ πρέπει να είναι το κατάλληλο. Δεν έθεσα το στόχο ότι πρέπει να είμαι στην Premier League."

"Φυσικά ήταν κάτι που ίσως ήθελα να κάνω αλλά ήμουν χαρούμενος στη Γερμανία, πίστευα ότι το πρωτάθλημα ήταν πολύ καλό και εκεί, όμως το πακέτο Premier League και Liverpool ήταν απλά αυτό που έπρεπε να κάνω."

"Ήταν το κλαμπ που με έκανε να θέλω να έρθω εδώ, όχι το πρωτάθλημα. Όλη η ιστορία, είναι ένα εξαιρετικό κλαμπ με καλή παράδοση."



Για τον τραυματισμό του (σπάσιμο στο χέρι) στην προετοιμασία το καλοκαίρι της πρώτης του σεζόν με τα "κόκκινα":

"Έτσι είναι μερικές φορές. Τα προηγούμενα χρόνια, πάντα μου πήγαιναν όλα όπως τα ήθελα. Δεν είχα τραυματιστεί ποτέ έπαιξα 3 χρόνια σερί, πάντα έπαιζα καλά και δεν υπήρχαν αρνητικά πράγματα καθόλου. Αυτό είναι ένα κομμάτι του να είσαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Μπόρει να υπάρξει ένα μεγάλο διάστημα που να μην είναι τέλειο."

"Ήταν μια καινούρια εμπειρία αλλά τώρα μπορώ να πω ότι έμαθα πολλά από όλα αυτα τα αρνητικά πράγματα που με βοήθησαν πνευματικά σαν άνθρωπο και με ωρίμασαν."

"Κάποιες φορές δεν είναι τόσο γρήγορο και σαν τερματοφύλακας πρέπει να είσαι υπομονετικός και να περιμένεις."

"Αν δεν είχα πιστέψει σ' αυτό τότε πιθανόν να έλεγα το καλοκαίρι ότι χρειαζόμαστε μια λύση αλλά πίστευα σ' αυτό 100%, γι αυτό και ήταν πάντα ξακάθαρο για μένα ότι θα πρέπει να παλέψω για μια θέση στην ομάδα."

"Είμαι χαρούμενος που ήμουν υπομονετικός."

Για την προσωπική του βελτίωση εξήγησε:

"Ελπίζω ότι τα καλύτερα έρχονται, είμαι αρκετά σίγουρος ότι έρχονται πολλά επειδή είμαι 24 χρόνων, οπότε για τερματοφύλακας είμαι πολύ νέος."

"Νομίζω ότι μπορώ να βελτιωθώ σε κάθε κομμάτι του παιχνιδιού μου, έχω τόσο πολύ χρόνο μπροστά μου και πιστεύω ότι υπάρχει χώρος για βελτίωση προς κάθε κατεύθυνση."

"Δουλεύω πολύ σκληρά κάθε μέρα για να γίνω καλύτερος, τα παιχνίδια βοηθούν πολύ επειδή δεν μπορείς να συγκρίνεις την προπόνηση με τα παιχνίδια."

"Είμαι αρκετά σίγουρος ότι υπάρχει αρκετός χώρος για βελτίωση ακόμα."
Share on Google Plus

About Antonis Psallidas

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.