Mohamed Salah: "Στόχος μου το Champions League!"

Ο Αιγύπτιος Super-star, Mohamed Salah, μιλάει για τους προσωπικούς και τους συλλογικούς στόχους για την φετινή - πρώτη του(!) - χρονιά στην Liverpool.

Γράφει ο Σιδηρόπουλος Γιώργος..


"Θέλω να κερδίσουμε το Champions League. Δεν με απασχολεί κάτι άλλο. Αν έπρεπε να διαλέξεις μεταξύ ενός ατομικού βραβείου (Xρυσή Μπάλα) και την κατάκτηση του Champions League, τότε προφανώς θα επιλέξεις το Champions League. Είναι κάτι που επιλέγω χωρίς αμφιβολία. Είναι ένα τεράστιο επίτευγμα για όλους μας!"

Για τα ατομικά του στατιστικά που συνεχίζει αγώνα με αγώνα να τα ανεβάζει: 

"Σημαίνει πολλά για εμένα (για τα 40 τέρματα που συμπλήρωσε έως τώρα) και νιώθω πολύ ευχάριστα (που έγινε ο 3ος ποδοσφαιριστής μετά τους Ian Rush και Roger Hunt που το πετυχαίνει)

Για το ότι βρίσκεται κοντά στα 47 συνολικά τέρματα σε μία χρονιά του Ian Rush:

"Είναι κοντά τα δύο αυτά στατιστικά. Είναι μόλις 7 τέρματα. Βλέπουμε! Δεν γνωρίζω πόσα παιχνίδια έχουν μείνει, αλλά έχουμε να αγωνιστούμε ακόμα στην Premier League και στα ημιτελικά του Champions League. Το κάθε τέρμα για εμένα, όπως και για τον καθένα μας, είναι ένας τρόπος να βοηθήσουμε την ομάδα μας."

Για το ''Woooooow really?" tweet του:

"Δεν θέλω να πω κάτι για αυτό! Τελικά, είπαν ότι μέτρησε για αυτόν το τέρμα, οπότε το θεωρώ τελειωμένη υπόθεση. Φυσικά και σκέφτομαι το βραβείο του πρώτου σκόρερ στην Premier League. Δεν μπορώ να πω ψέμματα για αυτό, βρίσκεται όντως στο μυαλό μου.

Βλέπετε, άλλωστε, ότι η ομάδα μου προσπαθεί να μου δώσει όσο το δυνατόν γίνεται την μπάλα και να με βοηθήσει. Είμαι επίσης σίγουρος ότι και οι παίκτες της Tottenham προσπαθούν το ίδιο για τον Kane, και το ίδιο θα ισχύει και για τους παίκτες της Manchester City για τον Sergio Aguero. 


Share on Google Plus

About Sid LFC

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.