Van Dijk: ''Η Liverpool είναι η ομάδα μου, και το Anfield το σπίτι μου''

Ο Virgil van Dijk δήλωσε ότι 'η Liverpool είναι η ομάδα του και το Anfield το σπίτι του' παραμονές του μεγάλου τελικού.

Γράφει ο Χρήστος Τσακαλέρης...










Ο Van Dijk, φυσικά, έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια της Liverpool να φτάσει στον όγδοο τελικό στη μεγαλύτερη διασυλλογική διοργάνωση του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου από τότε που έφτασε στο Merseyside τον Ιανουάριο.

Δείτε τι είχε να πει ο Ολλανδός:

Για το αν η κατάκτηση του Champions League πριν 13 χρόνια στο Istanbul, δίνει έξτρα κίνητρο για τον τελικό του Σαββάτου...


Δεν νομίζω ότι χρειαζόμαστε επιπλέον κίνητρο για σήμερα. Νομίζω ότι όλοι είναι έτοιμοι και όλοι ανυπομονούμε για αυτό. Είναι ένα φανταστικό παιχνίδι για να παίξεις, λίγοι παίκτες στην καριέρα τους μπορούν να παίξουν αυτό το είδος των παιχνιδιών και είμαστε εδώ τώρα. Θέλουμε να δώσουμε ότι έχουμε και ελπίζω ότι θα είναι το σωστό αποτέλεσμα.

Για το αν έχει υιοθετήσει ηγετικό ρόλο λίγες ώρες πριν τον τελικό...

Νομίζω ότι εκτός γηπέδου μου αρέσει να είμαι χαλαρός. Αυτό είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου. Αλλά νομίζω ότι όταν το παιχνίδι έχει αρχίσει, θέλω απλά να είμαι ο εαυτός μου, και να προσπαθώ να βοηθήσω την ομάδα να κάνει όσο το δυνατόν καλύτερα πράγματα μέσα στο γήπεδο και να κερδίσει το παιχνίδι. Πιστεύω ότι στη θέση που παίζω, πρέπει να προσπαθώ να οργανώνω τους συμπαίκτες μου, είναι ανάγκη να απαιτήσω πράγματα από τους υπόλοιπους και από τον εαυτό μου, προφανώς. Απλά κα΄νω αυτό που πιστεύω ότι είναι σωστό σε αυτήν τη θέση, και έτσι είμαι γενικά.

Για το πως έχει επιδράσει ο σύλλογος πάνω του από τότε που είναι στην ομάδα...

Πολύ, προφανώς. Νομίζω από την πρώτη μέρα, τα παιδιά, ο προπονητής και το προσωπικό και όλοι γύρω από την ομάδα και οι άνθρωποι που εργάζονται στο Liverpool με έκαναν ευπρόσδεκτο και αυτό βοηθάει πολύ με την προσαρμογή. Προφανώς τα αποτελέσματα βοηθούν επίσης. Αλλά πιστεύω ότι η Liverpool είναι η ομάδα μου και το Anfield είναι το σπίτι μου. Λατρεύω να παίζω για αυτό το club και είμαστε στον τελικό του Champions League και θέλουμε να το κάνουμε. Νομίζω ότι η Liverpool ως σύλλογος αξίζει να είναι στο Champions League κάθε χρόνο και ελπίζω ότι πρόκειται να συνεχιστεί αυτό. Αλλά για να είμαστε στον τελικό του Champions League τώρα, ελπίζουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε.


Share on Google Plus

About Chris Tsak

Αρθρογραφούμε για τo "LiverpoolFans.gr" με στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωσή σας γύρω από την αγαπημένη μας ομάδα.